حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در تبریز همکاری کنند

شناسه : 60145 22 جولای 2021 - 15:46 116 بازدید

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود. وی با […]

دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در
تبریز همکاری کنند
پ
پ

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود.

وی با تأکید بر این‌که همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، افزود: کمیته‌ای تخصصی با مسئولیت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

پورمحمدی گفت: همایش پیرغلامان حسینی فرصتی برای معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان درگاه اباعبدالله است و همه باید در برگزاری هرچه بهتر آن همکاری کنند.

به نقل از استانداری آذربایجان شرقی؛ در این نشست درخصوص زمان برگزاری این اجلاسیه و نحوه انتخاب و دعوت میهمانان و همچنین همکاری بخش‌های مختلف استان در برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23126

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.