حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تاییدیه دوره آموزشی ظرفیت سازی برای مقابله با حوادث و سوانح”بوکومی ژاپن” را دریافت کرد

شناسه : 13103 27 آوریل 2018 - 10:09 464 بازدید

تبریز ما: از سوی دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور؛ تاییدیه دوره آموزشی ظرفیت سازی برای مقابله با حوادث و سوانح “بوکومی ژاپن” به آتش پاد داوود طالب نژاد اعطاء شد. به گزارش تبریز ما، این دوره آموزشی که در کشور ژاپن و در مهر ماه سال  96 […]

تاییدیه دوره آموزشی ظرفیت سازی برای مقابله با حوادث و سوانح”بوکومی ژاپن” را دریافت کرد
پ
پ


تبریز ما: از سوی دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور؛ تاییدیه دوره آموزشی ظرفیت سازی برای مقابله با حوادث و سوانح “بوکومی ژاپن” به آتش پاد داوود طالب نژاد اعطاء شد.

به گزارش تبریز ما، این دوره آموزشی که در کشور ژاپن و در مهر ماه سال  96 و به مدت یک ماه به طول انجامید، اقدامات  و عملکرد مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز  در دوره آموزشی مذکور ، موفق و برتر عنوان شد.

گفتنی است، این تاییدیه آموزشی توسط مهندس امینی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات و همزمان با رویداد تبریز 2018 و در محوطه برج تاریخی یانقین سازمان آتش نشانی تبریز اعطاء و از زحمات مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، قدردانی به عمل آمد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.