حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فیروزه، پیشرو در برگزاری جشنواره های عکاسی مستند

شناسه : 13232 10 می 2018 - 8:09 457 بازدید

تبریز ما: عکاس شرکت کننده در فیروزه هشتم، جشنواره بین المللی عکس فیروزه را و پیشرو در برگزاری جشنواره هایی به شیوه مستند نگاری در کشور معرفی کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، نعمت معینی امین جشنواره فیروزه را رخداد مهمی در تاریخ عکاسی کشور دانست و […]

فیروزه، پیشرو در برگزاری جشنواره های عکاسی مستند
پ
پ


تبریز ما: عکاس شرکت کننده در فیروزه هشتم، جشنواره بین المللی عکس فیروزه را و پیشرو در برگزاری جشنواره هایی به شیوه مستند نگاری در کشور معرفی کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، نعمت معینی امین جشنواره فیروزه را رخداد مهمی در تاریخ عکاسی کشور دانست و گفت: جشنواره فیروزه با ترویج و تمرکز بر شیوه مستند نگاری سبب جلب توجه بیشتر عکاسان با شاخصه ها و مولفه های این نوع عکاسی شده است و توانسته با توجه به این مولفه ها، سیستم کلاسیک عکاسی را بیش از پیش معرفی کند.
این عکاس سبزواری که در ششمین دوره جشنواره ملی عکس فیروزه نیز مقام دوم چهره شهر را کسب کرده است تبریز را شهری مناسب برای عکاسی دانسته و می گوید: از دید یک عکاس شهر تبریز نمودهای بصری جذابی دارد و مولفه های لازم برای ثبت عکس در این شهر به وفور دیده می شوند.
معینی امین با اشاره به تنوع و گستردگی امکان ثبت تصویر در تبریز افزود: از بافت تاریخی شهر تا هنر و معماری، تیپ شناسی و رفتار همه و همه به نحوی هستند که عکاس می تواند گوهر تبریز را بهتر هویدا کند.
وی ادامه داد: خاطره هر عکاسی بعد از آمدن از شهر تبریز تصاویری است که در لنز دوربین و ذهن خود دارد و گل سر سبد این تصاویر بازار تبریز است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.