حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۹۵ درصد معابر اصلی بازار تبریز سنگفرش شده است

شناسه : 59243 24 ژوئن 2021 - 23:51 290 بازدید

شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: بالای ۹۵ درصد معابر اصلی بازار تبریز که در اولویت ثبت جهانی بود، در دروه فعلی مدیریت شهری تبریز سنگفرش شده است به گزارش تبریز ما، علی مدبر ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در بافت تاریخی شهر اظهار کرد: اکثر پروژه‌های شهرداری منطقه […]

۹۵ درصد معابر اصلی بازار تبریز سنگفرش شده است
پ
پ

شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: بالای ۹۵ درصد معابر اصلی بازار تبریز که در اولویت ثبت جهانی بود، در دروه فعلی مدیریت شهری تبریز سنگفرش شده است
به گزارش تبریز ما، علی مدبر ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در بافت تاریخی شهر اظهار کرد: اکثر پروژه‌های شهرداری منطقه ۸ تبریز انسان‌محور و در راستای حفظ و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی شهر است که در دو سه ‌سال اخیر ۹۴ میلیارد تومان در این حوزه هزینه‌شده است.
او افزود: در کنار آن، نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان در پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی و در بخش مسیرگشایی و تملک هزینه‌ شده است.
شهردار منطقه ۸ تبریز اعلام داشت: هر اندازه بتوانیم در حوزه توریسم و جذب گردشگر سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
او اضافه‌ کرد: در همین راستا پیاده‌راه و سنگفرش‌ها را در سطح منطقه احداث کردیم و یا در دست اجرا است که از آن جمله می‌توان به شفاییه، میدان کهنه، چهارراه شهید بهشتی، میدان ساعت و سنگفرش آن اشاره کرد که مباحث انسان محوری و پیاده محوری در این پروژه‌ها مد نظر قرار گرفته است.
مدبر با اشاره به طرح‌های مطالعاتی در حوزه انسان‌محوری عنوان داشت: طرح مصوب خیابان جمهوری که امسال در بودجه تعریف شده است و مطالعات چند پیاده‌راه از جمله خیابان شریعتی و آسفالت و سنگفرش و مرمت بافت‌های تاریخی و تملک خانه‌های قدیمی از جمله برنامه‌های شهرداری منطقه ۸ در سال جاری است.
او یادآور شد: تلاش کردیم اولویت امسال را نیز در حوزه انسان‌محوری قرار دهیم تا شهرمان همانند دیگر شهرها در جذب گردشگر سهمی اساسی داشته باشد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129764

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.