حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باور نکردنی، سقوط سبزها به تعویق افتاد

شناسه : 59639 06 جولای 2021 - 23:53 267 بازدید

ماشین سازی با پیروزی سه بر صفر در بازی امروز، سقوط خود را به تعویق انداخت. به گزارش تبریز ما؛ تیم ماشین سازی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این تیم که هفته گذشته در اصفهان مغلوب سپاهان شد پیش از بازی امروز با ۱۱ امتیاز در […]

باور نکردنی، سقوط سبزها به تعویق افتاد
پ
پ

ماشین سازی با پیروزی سه بر صفر در بازی امروز، سقوط خود را به تعویق انداخت.

به گزارش تبریز ما؛ تیم ماشین سازی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این تیم که هفته گذشته در اصفهان مغلوب سپاهان شد پیش از بازی امروز با ۱۱ امتیاز در رده آخر جدول حضور داشت و اگر در مقابل مس پیروز نمی شد، سقوطش به دسته یک مسجل خواهد می شد. در سمت مقابل تیم مس رفسنجان بعد از ۴ شکست متوالی، در هفته بیست و پنجم فولاد را با نتیجه دو بر یک شکست داده بودو برای بهتر کردن رتبه خود به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی های باقی مانده خود است. در روزی که ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت، دومین پیروزی این تیم رقم خورد و شاگردان اکبرپور موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود شده و با ۱۴ امتیاز، سقوط قطعی خود را به تعویق بیاندازند.
شرح گل ها:
ماشین سازی ۱ – مس رفسنجان ۰ (محمد امین اسدی ۱۳): بعد از عبور از بین مدافعان تیم مس، محمد امین اسدی با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.
ماشین سازی ۲ – مس رفسنجان ۰ (بهمن سالاری ۴۱): روی دفع اشتباه سالاری، دروازه بان تیم مس، اتابک زارعی یک پاس سریع به بهمن سالاری داد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با گلر حریف توپ را وارد دروازه کرد.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130081

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.