حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باید از فرصتهای موجود برای خدمت به شهروندان، بهره کافی را ببریم

شناسه : 10587 09 ژانویه 2018 - 11:08 269 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل جدید سازمان ورزش در اولین جلسه خود با مدیران سازمان گفت: زمان خدمت کم است، آرزو میکنم که از این فرصت ها به نحو احسن و در راستای اهداف شهرداری تبریز و سیاستگذاری ها موجود عمل کرده و بتوانیم اهداف را محقق سازیم. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی ضمن تشکر از خدمات […]

باید از فرصتهای موجود برای خدمت به شهروندان، بهره کافی را ببریم
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل جدید سازمان ورزش در اولین جلسه خود با مدیران سازمان گفت: زمان خدمت کم است، آرزو میکنم که از این فرصت ها به نحو احسن و در راستای اهداف شهرداری تبریز و سیاستگذاری ها موجود عمل کرده و بتوانیم اهداف را محقق سازیم.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی ضمن تشکر از خدمات مدیرعامل سابق سازمان، گفت: سهرابی جزو نفرات برتر مدیریت در سطح کشور است و توانسته است با مدیریت توانمند خود چنین مجموعه بزرگی را اداره کند  که قدردان زحماتشان هستیم و در جایگاه جدید خود برایشان آرزوی موفقیت داریم.

 

همچنین رحیمی گفت: در زندگی ورزش برایم بسیار مهم است و از کودکی عاشق ورزش بودم  و بعنوان ورزشکار، مربی و دوستدار ورزش  و با ورزش بزرگ شدم.

 

مدیرعامل جدید سازمان گفت:  با قدرت  و با همین استخوان بندی و اسکلت،  ولی با تاکتیکی متفاوت تر پیش خواهیم رفت و تغییری فعلا نخواهیم داشت مگر کسی خود را با سیاست های  تدوین شده هماهنگ نکند و به اصطلاح روی تمامی دوستان حساب ویژه ای باز کرده ام و قطعا کارها یک کار تیمی و در کنارهم خواهد بود.

 

همچنین رحیمی در مورد برنامه های پیش رو سازمان گفت: ورزش پایه و همگانی را باید تقویت کنیم و بصورت علمی برای ورزش تبریز کارخواهیم کرد و  تیم های حاضر در لیگ را با قدرت حمایت خواهیم کرد و  اگر لازم باشد حمایت ها برای کسب نتایج بهتر، بیشتر خواهد شد. خوشبختانه همه مسئولین و مدیران سازمان ورزش، ورزشی هستند و این کار ما را در رسیدن به اهداف و سیاست های تدوین شده  آسان می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.