حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ماشین‌سازی را واگذار نکردند/ زرسان تبریز در لیگ دسته یک والیبال

شناسه : 57962 18 می 2021 - 3:52 148 بازدید

به گزارش عصر، هادی پاشاچینی در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان اظهار داشت: هنوز هم خواهان خرید امتیاز باشگاه ماشین‌سازی هستیم و در صورت همکاری مالک و هیئت فوتبال استان، می‌توانیم با سهمیه لیگ یکی ماشین‌سازی در مسابقات شرکت کنیم. او افزود: در کنار آن پیگیر سهمیه والیبال شهرداری تبریز که متوجه شدیم متأسفانه […]

ماشین‌سازی را واگذار نکردند/ زرسان تبریز در لیگ دسته یک
والیبال
پ
پ

به گزارش عصر، هادی پاشاچینی در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان اظهار داشت: هنوز هم خواهان خرید امتیاز باشگاه ماشین‌سازی هستیم و در صورت همکاری مالک و هیئت فوتبال استان، می‌توانیم با سهمیه لیگ یکی ماشین‌سازی در مسابقات شرکت کنیم.
او افزود: در کنار آن پیگیر سهمیه والیبال شهرداری تبریز که متوجه شدیم متأسفانه این سهمیه از بین رفته و حتی نتوانسته‌اند این سهمیه را بفروشند و حتی شهرداری تبریز به فدراسیون والیبال بدهکار است که مسکوت مانده است.
او ادامه داد: تلاش داشتیم که در سوپرلیگ والیبال کشور شرکت کنیم، که ۱۶ تیم آن تورنمنت تکمیل شده است، ولی تیمی در شأنو جایگاه تبریز روانه مسابقات دسته اول والیبال می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه زرسان اعلام کرد: هدف از ورود مجموعه صنعتی زرسان به حوزه ورزش، سرمایه‌گذاری برای توسعه ورزش استان و و پرورش استعدادهای ورزشی آذربایجان است که مورد غفلت واقع شده‌اند.
او افزود: حوزه فعالیت باشگاه محدود به رشته خاصی نیست و مطابق برنامه ۵ ساله‌ای که در حال تدوین است، در اکثر رشتههای ورزشی گروهی و انفرادی شامل هندبال، والیبال، فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، تیراندازی، وزنه برداری، پینگ‌پنگ، تکواندو و کشتی ورود و تیم داری خواهیم کرد.
پاشاچینی ادامه داد:استارت کار را با آکادمی و مدرسه فوتبال و والیبال خواهیم زد که فراخوان آنها در هفته‌ای آتی منتشر می‌شوند.
او با اشاره به مطالعه و طراحی احداث کمپ ورزشی زرسان نیز گفت : مطابق برنامه ۵ ساله باشگاه، از سال آینده کلنگ‌زنی احداث کمپ ورزشی زرسان تبریز زده شده و بر اساس برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم در سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
او ادامه داد: زمین مسابقه، ۲ زمین چمن تمرینی، سالنهای تمرینی، هتل اقامت تیم های مهمان در قالب این کمپ ورزشی احداث خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه زرسان با اشاره به فعالیت تیم‌های بانوان در رشته های مختلف نیز گفت: در تمامی رشته های ورزشی تیم‌های بانوان را شکل داده و در مسابقات شرکت خواهیم کرد و در هر دو بخش آقایان و بانوان تلاش داریم از ورزشکاران و کادر فنی بومی بهره ببریم.
او خاظرنشان کرد: استعدادیابی ورزشی ملاک اصلی ما در فعالیت باشگاه خواهد بود و در این حوزه سرمایه‌گذاری و فعالیت خواهیم کرد.

پاشاچینی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی باشگاه  ابراز داشت: فرهنگ‌سازی بحثی  است که تنها از جانب یک بخش نمی‌تواند صورت بگیرد ولی تلاش داریم در کنار فعالیت‌های ورزشی از ابزارهای موجود باری پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی همانند مواد مخدر استفاده کنیم.
او افزود: بحث سلمت اجتماعی عمده فعالیت باشگاه خواهد بود و در ادامه راه برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی عمومی خواهیم داشت.
گروه توسعه صنایع زرسان در قالب یک مجموعه بزرگ فعالیت‌های مختلفی  را از سال ۹۰ آغاز کرده است که اقدام به توسعه ماشین‌آلات صنعتی،نساجی، تولید و عرضه حوله، پارچه، فرش دستبافت و پنبه‌ای کرده است.فعالیت اصلی این گروه در سال های اخیر، کسب و کارهای هوشمند است که در آینده نزدیک چندین پروژه دیگر در این زمینه به بهره برداری می‌رساند

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128523

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.