حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه منطقه ۶

شناسه : 12323 15 مارس 2018 - 6:59 513 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت طی دو هفته اخیر در معابر سطح حوزه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نادر خیردوست اظهار داشت: به دنبال دستور شهردار محترم منطقه جناب آقای مهندس سامان احمدزاده مبنی بر تسریع در […]

اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه منطقه ۶
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت طی دو هفته اخیر در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نادر خیردوست اظهار داشت: به دنبال دستور شهردار محترم منطقه جناب آقای مهندس سامان احمدزاده مبنی بر تسریع در ساماندهی وضعیت معابر منطقه با هدف رفاه شهروندان گرامی در آستانه سال نو، تلاش شبانه روزی همکاران حوزه عمرانی به همراه پیمانکاران مربوطه برای آسفالت اساسی و نیز لکه گیری معابر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: طي دو هفته اخير بيش از ١٧٠٠ تن آسفالت ريزي در محور تبريز- مرند، مايان، سهلان، آناخاتون، جاده سنتو، قراملك، شنب غازان، اشكان، بابك، راه آهن و ساير محلات و معابر توسط تلاشگران حوزه هاي معاونت فني و عمراني و معاونت خدمات شهري انجام پذيرفته است.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۶ پیش بینی کرد با طي روند كنوني و شرايط مساعد جوي تا آخر امسال میزان آسفالت ریزی در سطح معابر حوزه به ٢٥٠٠ تن برسد.

خیردوست با اشاره به اینکه یکی از اولویت های شهردار محترم منطقه ۶ در آستانه سال جدید، ساماندهی وضعیت معابر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران است اعلام داشت: با توجه به وسعت بالاي اين منطقه و روند رو به رشد و توسعه، اجراي آسفالت در معابر فاقد روسازي و همچنين اجراي آسفالت اساسي و لكه گيري در سطوح وسيعي از اين منطقه در سال ٩٧ عملياتي شده و از محورهاي اصلي ارائه خدمات عمراني به شهروندان خواهد بود.

گفتنی است شهرداری منطقه ۶ از نخستین مناطق آغاز کننده آسفالت اساسی و رویه در سطح مناطق کلانشهر تبریز بوده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.