حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید شهردار تبریز از تعریض جاده اسپیران و پناهگاه سگ‌های بلاصاحب

شناسه : 60388 31 جولای 2021 - 3:51 766 بازدید

شهردار تبریز مطابق برنامه هفتگی خود، این جمعه نیز بازدید از پروژه‌های شهری را در دستور کار قرار داده و از پروژه تعریض جاده آناخاتون و پناهگاه سگ‌های بلاصاحب بازدید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری تبریز، پروژه تعریض جاده آناخاتون-اسپیران اولین مقصد ایرج شهین‌باهر بود که در جریان آخرین وضعیت این […]

بازدید شهردار تبریز از تعریض جاده اسپیران و پناهگاه سگ‌های
بلاصاحب
پ
پ

شهردار تبریز مطابق برنامه هفتگی خود، این جمعه نیز بازدید از پروژه‌های شهری را در دستور کار قرار داده و از پروژه تعریض جاده آناخاتون و پناهگاه سگ‌های بلاصاحب بازدید کرد.
به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری تبریز، پروژه تعریض جاده آناخاتون-اسپیران اولین مقصد ایرج شهین‌باهر بود که در جریان آخرین وضعیت این پروژه پیش از افتتاح آن درهفته آتی قرار گرفت.
این پروژه با هدف ارتقای حقوق شهروندی، تامین ایمنی و امنیت شهروندان، تسهیل در تردد مسافرین درون شهری و برون شهری، با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۱۰۰ درصد، از ورودی شماره ۲ آناخاتون تا سه راهی مرکز دفن فنی مهندسی سازمان مدیریت پسماند شهری به مسافت ۴۵۰۰ متر طولی و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال به همت عوامل اجرائی معاونت فنی وعمرانی منطقه ۶ با مشارکت سازمان عمران شهرداری تبریز در حال اجرای مراحل نهایی می‌باشد.
حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است که ۴.۵ کیلومتر از این جاده در مراحل پایانی تعریض قرار داد که با در نظر گرفتن مسیر برگشت آن در مجموع ۹ کیلومتر تعریض شده است.
عملیات تعریض جاده آناخاتون با ایجاد ابنیه فنی، اجرای باکس‌گذاری، ۲۱ دهنه پل، شانه‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی در این جاده که عرض آن از ۶ متر به ۱۶.۷ متر افزایش یافته، اقدام شده است.
این پروژه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
پناهگاه سگ‌های بلاصاحب دومین مقصد ایرج شهین‌باهر بود که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
۵ هکتار فنس‌کشی در این پروژه انجام یافته است و در ادامه نیز پیگیری برای احداث دفاتر سرپوشیده برای پرسنل و مرکز عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در حال انجام است.
برای پیشگیری از سودجویی برخی از افراد، با همکاری فعالان حیوان دوستان هم بحث جمع‌آوری و ایجاد فضای امن برای شهروندان و هم بحث حفاظت و نگهداری از سگ‌های بلاصاحب به شکلی اصولی انجام می‌گیرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130769

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.