حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید شهردار تبریز و اعضای کمیسیون عمران شورا از مرکز همایش‌های بین‌المللی

شناسه : 11537 04 فوریه 2018 - 8:18 398 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس ایرج شهین باهر به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای شهر به منظور رفع مشکلات پیش روی مرکز همایش های بین المللی […]

بازدید شهردار تبریز و اعضای کمیسیون عمران شورا از مرکز همایش‌های بین‌المللی
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس ایرج شهین باهر به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای شهر به منظور رفع مشکلات پیش روی مرکز همایش های بین المللی و نیز تسهیل در روند اجرای پروژه، از این مرکز بازدید به عمل آوردند  .

شهردار تبریز با مهم ارزیابی کردن پروژه ی مرکز همایش های بین المللی و همچنین رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: اتمام این پروژه به اراده همگانی مسئولان نیاز دارد.

وی ادامه داد: رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک اتفاق مهم در تاریخ تبریز است و برنامه های زیادی به این منظور تدارک دیده شده، اما وجود مکانی مناسب برای اجرای این برنامه ها نیز از واجبات است.

شهین‌باهر تاکید کرد: مرکز همایش های بین المللی یکی از فضاهای پر کاربرد و موثر در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است رییس و اعضای کمیسیون عمران شورای شهر در بازدید از فازهای مختلف مجموعه و با ارزیابی عملیات انجام یافته در سالن اصلی، موارد لازم را به مجریان گوشزد کرده و خواهان توجه بیش از بیش به موارد کیفی پروژه شدند.

 

در پایان این بازدید نسیانی شهردار منطقه ۹ تبریز با تشکر از حضور دکتر شهین باهر و اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تبریز، اظهار داشت: انتخاب شهرک خاوران برای ساخت مجموعه عظیم مرکز همایش‌های بین المللی و بهره برداری از آن در آینده ی نزدیک، نویدبخش توسعه این شهرک است.

وی اضافه کرد: مسئولان امر از جمله اینجانب تمامی تلاش خود را جهت سرازیر شدن سرمایه گذاری به این شهرک به کار بسته‌اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.