حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پایگاه امداد هوایی در منطقه ارسباران ایجاد می‌شود

شناسه : 60714 13 آگوست 2021 - 15:51 179 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پایگاه امداد هوایی ارسباران برای حفاظت از میراث ملی و جهت ثبت جهانی جنگل‌های منطقه ایجاد می‌شود. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در شهرستان کلیبر […]

پایگاه امداد هوایی در منطقه ارسباران ایجاد می‌شود
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پایگاه امداد هوایی ارسباران برای حفاظت از میراث ملی و جهت ثبت جهانی جنگل‌های منطقه ایجاد می‌شود.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در شهرستان کلیبر برگزار شد، با اشاره به اینکه امدادرسانی در جنگل‌های ارسباران به صورت کافی نبوده، اظهار داشت: امدادرسانی را باید بتوانیم به موقع انجام دهیم و این اساس ضرورت ایجاد پایگاه هوایی در جنگل‌های ارسباران بیشتر احساس می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای بازسازی مناطق سیل‌زده مصوبات مناسبی داشتیم و در آینده نیز تلاش می‌کنیم رونق اقتصادی در منطقه ایجاد شود، گفت: بازگشایی پایانه گمرکی در وزارت کشور تصویب شده که برای رونق اقتصادی منطقه بسیار موثر خواهد بود.
پورمحمدی ادامه داد: قابلیت دامپروری و کشاورزی خوبی هم در منطقه وجود دارد که باید توجه بیشتری شود تا اشتغال و اقتصاد و منطقه بیش از پیش توسعه یابد.
استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: توسعه در همه ابعاد و در همه نقاط استان باید اتفاق بیفتد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131197

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.