حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد

شناسه : 9711 17 دسامبر 2017 - 10:32 227 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز گفت: خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، مهندس ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به آلودگی هوای تبریز، اظهار کرد: توسعه‌ی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری حایز اهمیت بوده که به این […]

خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، مهندس ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به آلودگی هوای تبریز، اظهار کرد: توسعه‌ی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری حایز اهمیت بوده که به این منظور در بودجه‌ی سال آینده 600 میلیارد تومان در نظر می‌گیریم.

وی افزود: از طریق فاینانس و یا اوراق، 600 میلیارد تومان اعتبار مترو در سال آتی را تأمین خواهیم کرد.

شهردار تبریز با اشاره به طرح آبدار کردن مهرانه‌رود، خاطرنشان کرد: با احداث کانال خلیل آباد، از سرریز شدن فاضلاب به داخل مهرانه‌رود جلوگیری شده که با احداث یک سد در بالادست این رودخانه، می‌توان آب تمیز را روانه مهرانه‌رود کرد.

وی در رابطه با لایحه درخواست فاینانس برای پروژه میار میار، گفت: برای ایجاد تغییر و تحول در بافت فرسوده مرکز تبریز، اجرای این پروژه ضرورت دارد که در صورت صدور مجوز از سوی شورا و تصویب آن در شورای اقتصاد، شهرداری تبریز می‌تواند از فاینانس سه درصدی با باز پرداخت به صورت ریالی استفاده کند. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.