حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عشایر از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

شناسه : 58086 21 می 2021 - 19:52 139 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عشایر از جمله مهم‌ترین عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شوند. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز جمعه در دیدار رئیس سازمان امور عشایر ایران و تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی با وی گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات عشایر، نیازمند یک عزم جدی در […]

عشایر از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عشایر از جمله مهم‌ترین عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شوند.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز جمعه در دیدار رئیس سازمان امور عشایر ایران و تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی با وی گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات عشایر، نیازمند یک عزم جدی در بین نمایندگان مجلس و مسئولان دولت است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب در زمینه تولید محصولات غذایی استراتژیک و خودکفایی کامل در زمینه تولید محصولاتی همچون گوشت، گندم و جو تاکید کرد و ادامه داد: اهمیت این موضوع در زمان‌هایی همچون شرایط کرونایی فعلی، دوچندان می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار توجه مجلس و دولت به افزایش بودجه مناطق عشایرنشین شد.
کریمی، نماینده مردم بابل، حاتمی، نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند و همچنین داوودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار از آمادگی قوه مقننه برای اصلاح برخی قوانین به نفع عشایر و توجه به افزایش سهم و بودجه استان‌های عشایر نشین در بودجه‌های سال آتی خبر دادند.
آخرین وضعیت واکسیناسیون جمعیت دامی استان در مقابل بیماری‌های مختلف نیز توسط امیرحسین بهداد، مدیرکل دامپزشکی استان ارائه شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128587

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.