حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نشاط اردیبهشت ماهی هوای تبریز، با افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 دوچندان می شود

شناسه : 12961 21 آوریل 2018 - 9:44 508 بازدید

تبریز ما: چند روز دیگر، بالاخره انتظارها به پایان می رسد و در دلسچب ترین روزهای هوای تبریز، افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 هر چند دیرهنگام، ولی در عوض با حضور گرم ریاست محترم جمهوری کلیک می خورد. اتفاقات پیش روی هفته اول اردیبهشت ماه، همچون آب و هوای اردیبهشت ماهی تبریز، حکایت […]

نشاط اردیبهشت ماهی هوای تبریز، با افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 دوچندان می شود
پ
پ


تبریز ما: چند روز دیگر، بالاخره انتظارها به پایان می رسد و در دلسچب ترین روزهای هوای تبریز، افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 هر چند دیرهنگام، ولی در عوض با حضور گرم ریاست محترم جمهوری کلیک می خورد.

اتفاقات پیش روی هفته اول اردیبهشت ماه، همچون آب و هوای اردیبهشت ماهی تبریز، حکایت از لطافت و سرخوشی خاصی برای مردمان این کهن شهر ادوار دارد. حضور رییس جمهور محبوب مردمی در شهر اولین ها و افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 به تنهایی برای خلق یک هفته پرشور و نشاط و البته مهم و اثرگذار در این شهر کافی است.

 افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 در محل مرکز همایش های بین المللی تبریز و افتتاح همزمان این مرکز، نوید تحرک بزرگی در زمینه زیرساخت های فرهنگی کهن شهر  تبریز می دهد.

ضرورت احداث چنین مرکزی در هنگام برگزاری مراسمات و همایش ها، سالها بود که توسط اهالی و هنرمندان و مسئولین شهر احساس می شد، مجموعه ای که تبریز را برای چندین سال آینده در زمینه های فرهنگی و هنری غنی می سازد.

افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 توسط ریاست جمهور، انشاله نقطه شروعی برای گسترش صنعت توریسم در تبریز شود و رویداد تبریز 2018 آغاز گر، پروسه حرکت به سمت اقتصاد پویای شهری با محوریت جذب توریست باشد.

صنعتی که با ایجاد درآمد های پایدار، هم رشد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و همچنین غنای تاریخی در پی خواهد داشت و در عین حال با کمترین سرمایه گذاری، بیشترین فایده را خواهد داد.

اینک در روزهای مهم گردشگری تبریز، چه خوب میشد گردهم بیاییم و هر کدام در هر سمتی و هر پایگاه اجتماعی و اقتصادی که هستیم هم قول و هم پیمان، در راستای ارتقای شهری که دوستش داریم، بکوشیم تا جایگاه واقعا شهرمان را که کم کم به سمت انزوای گردشگری در کشور کشیده می شود، پیدا کنیم.

مایی که میراث دار تاریخی غنی از مادها، ایلخانیان، سلجوقیان گرفته تا صفویه و قاجارها که نماد مدرنیته در خاورمیانه اند، هستیم، دین خود را در هر شغل و مکانی که هستیم، ادا کنیم.

ما، تمامی شهروندان چه به صورت مستیقم یا غیر مستقیم با توریست های که در این سال به شهرمان می آیند در تماس یم. از راننده تاکسی ها گرفته، فروشندگان، بازاریان، هتل داران تا مردم عادی که به هر نحوی با توریست برخورد خواهند داشت، وظایف ذاتی خود را نه بیشتر به صورت احسن انجام دهیم تا هر کدام از ما شهروندان یک جاذبه باشیم.

این را بدانیم که تبریز در حالتی ابهت تاریخی خود را بازخواهد گرفت که تمامی ارگان ها دولتی، خصوصی و مردمی در کنار هم، به یک هدف بیندیشیم و آن هم رسیدن به جایگاه واقعی تبریز در عرصه های فرهنگ و اقتصاد و سیاست است./ مهدیه فرج زاده

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.