حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۳۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در میانه افتتاح می‌شود

شناسه : 61053 25 آگوست 2021 - 15:46 587 بازدید

محمدرضا مشایخی اعلامخبر: دو پروژه عمرانی  شامل کلنگ زنی شبکه فاضلاب بافت ناکارآمد شهری در انتهای شهرک ولیعصر و کلنگ زنی مجموعه تفریحی تجاری و گردشگری لاله با مجموعه اعتبار ۴۹ میلیارد ریال نیز در هفته دولت  کلنگ زنی خواهد شد. وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است  تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری […]

۳۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در میانه افتتاح
می‌شود
پ
پ

محمدرضا مشایخی اعلامخبر: دو پروژه عمرانی  شامل کلنگ زنی شبکه فاضلاب بافت ناکارآمد شهری در انتهای شهرک ولیعصر و کلنگ زنی مجموعه تفریحی تجاری و گردشگری لاله با مجموعه اعتبار ۴۹ میلیارد ریال نیز در هفته دولت  کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است  تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه بازگو شود و از این رو می طلبد ‌برنامه ریزی دقیقی جهت برگزاری ‌هفته دولت انجام شود.
مشایخی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف  خدمات دولت، تصریح کرد: همه مسوولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار ویژه میانه جلب رضایتمندی مردم را از مسائل مهم عنوان و اضافه کرد: اگر خواهان رضایتمندی مردم هستیم باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی از لغو برنامه های مناسبتی این ایام جهت جلوگیری از هرگونه تجمع در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: امسال به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان برنامه های افتتاح پروژه های عمرانی با حضور حداقلی افراد برگزار می شود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24519

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.