حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال شهرداری منطقه 6 تبریز از میهمانان تابستانی

شناسه : 13759 03 جولای 2018 - 11:10 292 بازدید

تبریز ما: شهرداری منطقه 6 در ورودی های غرب تبریز از میهمانان تابستانی استقبال می کند. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، شهرداری منطقه 6 ضمن برپایی کمپ گردشگری در ورودی غرب تبریز با مشارکت هیئت امنا مسجدالنبی از میهمانان تابستانی استقبال می کند. براساس این گزارش، با توجه به اهمیت ورودی […]

استقبال شهرداری منطقه 6 تبریز از میهمانان تابستانی
پ
پ


تبریز ما: شهرداری منطقه 6 در ورودی های غرب تبریز از میهمانان تابستانی استقبال می کند.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، شهرداری منطقه 6 ضمن برپایی کمپ گردشگری در ورودی غرب تبریز با مشارکت هیئت امنا مسجدالنبی از میهمانان تابستانی استقبال می کند.
براساس این گزارش، با توجه به اهمیت ورودی غرب تبریز به لحاظ واقع شدن در سه مبدا ورودی زمینی، ریلی و هوایی شهرداری منطقه 6 با برپایی کمپ گردشگری و توزیع بسته ویژه مسافر شامل نقشه راهنمایی، برشور و … از میهمانان تابستانی کهن شهر تبریز استقبال می کند.
گفتنی است، شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر 7 هزار و 431 هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود 120 هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد. 
این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.
مساحت کل فضای سبز منطقه 115 هکتار شامل 28 پارک بزرگ و محله ای بوده و 45 باب مسجد و حسینیه و 85 مرکز آموزشی و تحصیلی دارد که دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز و دو مسجد امام سجاد (ع) و نبی اکرم (ص) آماده میزبانی و تامین نیازهای مسافران تابستانی خواهند بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.