حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مطالبه مردم بود

شناسه : 58464 31 می 2021 - 23:52 573 بازدید

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی گفت: حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مطالبه مردم بود. به گزارش تبریز ما، محمدیوسف شاکری ظهر دوشنبه در نشست خبری در تبریز گفت: ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در بخش‌های اقشار، مدیران، دانشجویان، دانشگاهیان، سلامت، بانوان، هیئات، مبلغان و روحانیون […]

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مطالبه مردم
بود
پ
پ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی:

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی گفت: حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مطالبه مردم بود.
به گزارش تبریز ما، محمدیوسف شاکری ظهر دوشنبه در نشست خبری در تبریز گفت: ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در بخش‌های اقشار، مدیران، دانشجویان، دانشگاهیان، سلامت، بانوان، هیئات، مبلغان و روحانیون راه اندازی شد و ستاد اصلی نیز وظیفه ساماندهی را عهده دار است.
وی سپس با تاکید بر اینکه در ۱۲ شهر استان و شهرستان‌های تابعه شورای هماهنگی هم تشکیل شده است، افزود: با شورای وحدت با هم به اجماع بر روی فرد صالح و به یک فرد رسیدیم. با حجت شرعی و عقلی به آیت الله رئیسی رسیدیم که مطالبه مردم بوده و از تمام ظرفیت‌های مردم و نه فقط از احزاب استفاده خواهیم کرد.
شاکری با اشاره به اینکه تلاش ما این است که بر اساس فرآیندها و اهداف، آرمان‌ها را پیگیری کنیم و انحراف از این مسیر به حداقل برسانیم، ادامه داد: از گروه‌هایی که تفکرات ضدفساد و ضد رکود و… دارند نیز استقبال می‌کنیم تا از گفتمان سید محرومان حمایت کنند.
وی با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر کس دلش برای مردم می‌سوزد و به دنبال ادای دین به کشور است، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در اولویت قرار دهد.
شاکری با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، اظهار داشت: فکر کار تشکیلاتی از اقدامات ارزشمند است که می‌تواند به هم افزایی و ثمربخش‌تر بودن نتایج کارها بیانجامد.
وی با بیان اینکه در کشور کارهای تیمی برای ساماندهی امور اندیشیده شده تا برای اعتمادزایی و رفع مشکلات ذهنی مردم اقدام موثری صورت گیرد، ادامه داد: اعضای شورای ائتلاف، نزدیک به دو سال است قبل از انتخابات مجلس یازدهم با ترکیب احزاب انقلاب و منویات رهبری در ایجاد بستر حکومت صالحان در کنار هم ایستاده‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه کارهای خوبی در شورای ائتلاف رخ داد و با کار جمعی و حرکت معیاردار در انتخابات مجلس یازدهم نتیجه گرفتیم، ابراز داشت: بر اساس معیارهای انقلابی و کارآمدی در کمیته‌های کارشناسی تصمیم سازی رسیدیم و این تصمیم را به مردم رساندیم.
وی تصریح کرد: اراده مردمی را با تشکیل مجامع و نظرخواهی و رأی گیری به شورای ائتلاف رساندیم و در نهایت، لیست نهایی را منتشر کردیم که در انتخابات مجلس حاصل آن را دیدیم که از ۱۸ کرسی ۱۲ کرسی از لیست شورای ائتلاف وارد مجلس شده و بقیه مستقل وارد شدند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128977

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.