حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قرارداد دو بازیکن خارجی تراکتورسازی ثبت شد

شناسه : 11431 01 فوریه 2018 - 6:31 321 بازدید

تبریز ما: قرارداد ۲ بازیکن خارجی تراکتورسازی ثبت شد و حالا این باشگاه در انتظار ITC این بازیکنان است تا مقابل پدیده از این نفرات استفاده کند. گریگوف سیمه مدافع اهل کشور کرواسی و سلیمان کرپیچ مهاجمی از کشور بوسنی به عنوان بازیکن آزاد به تراکتورسازی پیوستند و قرارداد این بازیکنان امروز به ثبت رسید. […]

قرارداد دو بازیکن خارجی تراکتورسازی ثبت شد
پ
پ


تبریز ما: قرارداد ۲ بازیکن خارجی تراکتورسازی ثبت شد و حالا این باشگاه در انتظار ITC این بازیکنان است تا مقابل پدیده از این نفرات استفاده کند.

گریگوف سیمه مدافع اهل کشور کرواسی و سلیمان کرپیچ مهاجمی از کشور بوسنی به عنوان بازیکن آزاد به تراکتورسازی پیوستند و قرارداد این بازیکنان امروز به ثبت رسید.

حال ارطغرول ساغلام در انتظار صدور ITC این بازیکنان است تا بتواند در دیدار مقابل پدیده مشهد از این نفرات استفاده کند.

با توجه به اینکه سیمه و کرپیچ به عنوان بازیکن آزاد به تراکتور پیوستند، انتظار می‌رود ITC این نفرات هر چه سریع تر صادر شود و آن‌ها مشکلی برای بازی هفته بیست و دوم مقابل پدیده نداشته باشند.

گفتنی است، سیمه و کرپیچ از روز گذشته در تمرینات تیمی حاضر شدند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.