حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هیچ واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی تعطیل نشده است

شناسه : 59510 04 جولای 2021 - 3:51 134 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در دوران کرونا با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در دیدار با جوانان نخبه صنعت استان اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی از استان‌های صنعتی کشور بوده و اگر صنایع خود را با فناوری‌های روز تطبیق ندهد از چرخه رقابتی […]

هیچ واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی تعطیل نشده است
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در دوران کرونا با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در دیدار با جوانان نخبه صنعت استان اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی از استان‌های صنعتی کشور بوده و اگر صنایع خود را با فناوری‌های روز تطبیق ندهد از چرخه رقابتی عقب خواهد ماند.
وی اظهار کرد: با بین‌المللی شدن رقابت‌ها صنعت ما از لحاظ کیفیت و رقابت‌پذیری با مشکل مواجه خواهد شد از این رو صنایع باید خود را به تجهیزات و فناوری روز مجهز کرده و دانش بنیان شوند.
پورمحمدی با اشاره به اینکه برای ورود به عرصه کارآفرینی، ریسک‌پذیری لازم است، ادامه داد: ورود به عرصه تولید و صنعت موجب ایجاد اشتغال، افزایش درآمد سرانه و تولید ملی و پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود.
وی گفت: آذربایجان‌شرقی با تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان در سال‌های گذشته از نظر واحدهای توسعه‌ای و تولیدی رتبه‌های اول و دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: صنعتگران آذربایجان‌شرقی غیرتمند و ایثارگر هستند و در دوران کرونا با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد.
وی با اشاره به مشکلات بیان شده از سوی صنعتگران جوان استان گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مهم‌ترین رسالت مدیران استانی و اقتصادی حمایت از تولید و سرمایه گذاری است و رفع چالش‌های پیشروی صنایع می‌تواند تأثیر به سزایی بر اقتصاد استان داشته باشد.
پورمحمدی اظهار کرد: کشور امروز در شرایط تحریم قرار دارد و به همت جوانان و تولیدکنندگان این تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130030

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.