حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توسعه ورزش محلات گامی برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان

شناسه : 13259 16 می 2018 - 9:43 535 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی توسعته ورزش محلات تبریز را گامی برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان دانست. به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان، در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز اظهار داشت: از تمام کسانی که در این مراسم حضور دارند و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز به خصوص دکتر […]

توسعه ورزش محلات گامی برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی توسعته ورزش محلات تبریز را گامی برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان دانست.

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان، در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز اظهار داشت: از تمام کسانی که در این مراسم حضور دارند و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز به خصوص دکتر رحیمی تشکر می کنم که حرکت بسیار خوبی را در تعمیق و توسعه ورزش محلات شروع کرده اند.

مسعودی ریحان گفت: تشویق شهروندان و جوانان شهر به ورزش مقوله بسیار مهمی است و اینکه بیش از 250 تیم در این مسابقات حضور دارند یعنی 250 محله در این مسابقات شرکت کرده اند این یعنی توسعه و ترویج ورزش در محلات شهر.

وی افزود: اگر بخواهیم استعدادیابی کنیم راهی جز این نداریم، یعنی باید همه را وارد ورزش کرده و از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنیم تا در ادامه بتوانند به قله های رفیع ورزشی دست پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان سخنانش اظهار داشت: جا دارد از پیشکسوتان ورزش که راه را باز کرده اند تا ما پا جای پای آنها بگذاریم تشکر کنم. این حرکت خوب است و امیدوارم با قدرت آن را ادامه دهیم. به عنوان شورای شهر تبریز و نمایندگان مردم تبریز از سازمان ورزش حمایت می کنیم تا این حرکت را ادامه دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.