حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزایش ۱۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 59255 24 ژوئن 2021 - 23:52 383 بازدید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال گذشته شاهد افزایش ۱۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال ۹۸ بودیم. ‌به گزارش تبریز ما، جعفر اقربائی قبل از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و […]

افزایش ۱۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی
پ
پ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال گذشته شاهد افزایش ۱۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال ۹۸ بودیم.
‌به گزارش تبریز ما، جعفر اقربائی قبل از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان، در شرایط خطیری قرار دارد و مبارزه با شیوع مواد مخدر در کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: در سال گذشته، هزار و ۱۰ تن انواع مواد مخدر در مرزبانی و سایر رده‌ها کشف شد که دستاورد بسیار خوبی برای ایران محسوب می‌شود.
اقربائی با اشاره‌ای به میزان کشفیات مواد مخدر در استان نیز گفت: در سال ۹۹، میزان کشفیات مواد مخدر در استان پنج تن و ۲۴۲ کیلوگرم بوده که با توجه به کشف دو تن و ۶۱۱ کیلوگرم مواد در طول سال ۹۸، رشد ۱۱۰ درصدی در زمینه کشف مواد مخدر در استان را شاهد هستیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در طول سه ماه سال جاری نیز میزان کشفیات یک تن و ۸۸۵ کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۳ درصد افزایش کشف را شاهد هستیم که این امر در سایه تلاش‌های صورت گرفته و افزایش میزان عملیات‌های انجام شده، حاصل شده است.
اقربائی از شناسایی و دستگیری ۲۳ باند منطقه‌ای و بین المللی و ۱۷۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۹۹ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۴۶ قاچاقچی مواد مخدر و پنج باند منطقه‌ای دستگیر شده‌اند و بیشترین کشفیات نیز مربوط به ماده ” تریاک ” بوده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129746

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.