حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رشد آمار پرواز و مسافر از فرودگاه بین‌المللی تبریز

شناسه : 58198 23 می 2021 - 23:45 127 بازدید

به گزارش تبریز ما، رامین آذری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت:  مجموع  پروازهای انجام شده فرودگاه تبریز (نشست و برخاست) در فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۸۹۳ پرواز بوده است که نسبت به ۸۵۷ پرواز انجام شده در ماه قبل (اسفند ۹۹) از رشدی چهار درصدی برخوردار است.وی افزود: میزان مسافر جابه‌جا شده در […]

رشد آمار پرواز و مسافر از فرودگاه بین‌المللی تبریز
پ
پ

به گزارش تبریز ما، رامین آذری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت:  مجموع  پروازهای انجام شده فرودگاه تبریز (نشست و برخاست) در فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۸۹۳ پرواز بوده است که نسبت به ۸۵۷ پرواز انجام شده در ماه قبل (اسفند ۹۹) از رشدی چهار درصدی برخوردار است.
وی افزود: میزان مسافر جابه‌جا شده در فروردین ماه نیز تعداد ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر بوده است که نسبت به ۸۰ هزار و ۱۶۶ مسافر اسفند ماه از افزایشی سه درصدی برخوردار است.
این مقام ارشد حمل و نقل هوایی استان در مورد پروازهای بین‌المللی فرودگاه تبریز نیز گفت: تعداد پروازهای خارجی فرودگاه تبریز از ۸۸ پرواز در اسفند ۹۹ به تعداد ۱۰۲پرواز در فروردین ماه سال‌جاری و تعداد مسافر جابه‌جا شده از ۱۱ هزار و ۲۱۵ به ۱۳ هزار و ۴۱۷ رسیده است که به ترتیب شاهد ۱۶ و ۲۰ درصد افزایش در بخش پرواز و مسافر بین‌المللی هستیم.
وی افزود: هم اکنون شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ، آتا ایر، ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج، آسمان، سپهران، ترکیش ایر،کاسپین و کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای خود را از فرودگاه تبریز انجام می‌دهند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=20027

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.