حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افتتاح یک هزار و ۶۴۶ پروژه‌ در شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت

شناسه : 61011 24 آگوست 2021 - 19:45 187 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، عادل کاظمی امروز سه شنبه دوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق تبریز در آغاز دوره‌ی خدمت‌رسانی دولت مردمی و ایران قوی، دستاوردهای خود را که برگرفته از سند چشم‌انداز صنعت برق کشور است، در قالب شاخص‌های کلان و برنامه‌های اجرا شده برای مردم عزیز ارائه می‌کند.وی […]

افتتاح یک هزار و ۶۴۶ پروژه‌ در شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز
به مناسبت هفته دولت
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، عادل کاظمی امروز سه شنبه دوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق تبریز در آغاز دوره‌ی خدمت‌رسانی دولت مردمی و ایران قوی، دستاوردهای خود را که برگرفته از سند چشم‌انداز صنعت برق کشور است، در قالب شاخص‌های کلان و برنامه‌های اجرا شده برای مردم عزیز ارائه می‌کند.
وی در تشریح پروژه‌های بهره‌برداری شده، خاطرنشان کرد: بیش از یک سوم تعداد پروژه‌های بهره‌برداری شده بالغ بر ۶۹۲ پروژه در بخش نیرورسانی صورت گرفته تا مشترکان عزیز از نعمت برق هر چه بیشتر برخوردار شوند.
وی افزود: یک چهارم پروژه‌های بهره‌برداری شده بالغ بر ۴۳۷ پروژه در بخش اصلاح و بهینه‌سازی صورت گرفته تا شبکه از پایایی هرچه بیشتر برخوردار باشد و هم‌چنین توسعه و احداث با ۳۴۹ پروژه، ایجاد قدرت مانور با ۶۱ پروژه و کاهش تلفات به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های برق تبریز با ۴۲ پروژه در رده‌های بعدی بیشترین تعداد پروژه بهره‌برداری شده قرار دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: بیش از یک سوم هزینه‌ی پروژه‌های بهره‌برداری شده بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال در بخش توسعه و احداث، ۳۵۵ میلیارد ریال در بخش نیرورسانی، ۲۴۴ میلیارد ریال در بخش اصلاح و بهینه‌سازی و ۹۰ میلیارد ریال در بخش ایجاد قدرت مانور هزینه شده است.
وی پروژه‌های شاخص قابل افتتاح هفته‌ی دولت برق تبریز در سال ۱۴۰۰ را ۵۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۵۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۴۵ پروژه در محدوده‌ی شهرستان تبریز با اعتبار بالغ بر ۲۷۶ میلیارد ریال، ۵ پروژه در محدوده‌ی آذرشهر با اعتبار بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال و ۹ پروژه در محدوده‌ی اسکو با اعتبار بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.
وی تبدیل شبکه‌ی سیم مسی به کابل خودنگهدار را در صدر پروژه‌های بهره‌برداری شده در محدوده‌ی تبریز برشمرد و گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای تبدیل شبکه‌ی سیم مسی به کابل خودنگهدار صورت گرفته است و اصلاح شبکه‌ی سامان میدانی، احداث پست هوایی کارگاه‌های کوچک شهرک صنعتی شهید سردار سلیمانی و تامین برق زمین‌های زراعی قراملک از دیگر پروژه‌های مهم و شاخص آماده‌ی بهره‌برداری در هفته‌ی دولت است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کاظمی در پایان اضافه کرد: اصلاح شبکه‌ی ۲۰ کیلوولت ایستگاه مایکروویو و تامین برق مجتمع مسکونی ۱۲۵ واحدی الماس خاوران به عنوان پروژه‌های شاخص شهرستان آذرشهر، تامین برق اراضی قوری گل اسفنجان و مجتمع تجاری شهریاران ایلخچی و روستای کوشن اسکو نیز از مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان اسکو هستند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24368

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.