حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بررسی نهایی فاز اول پروژه پارک بزرگ تبریز

شناسه : 9109 28 نوامبر 2017 - 11:01 192 بازدید

تبریز ما: در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز، طراحی نهایی فاز یک پارک بزرگ تبریز با حضور شهردار تبریز و اعضای کمیته تحلیل و بررسی شد. به گزارش تبریز ما، در این جلسه تخصصی در خصوص مدیریت تملک، لکه گیری، کاربری ها، ساخت و سازهای مجاور، کاربری بخش ها، نحوه ی دسترسی، توزیع فضاهای خدماتی […]

بررسی نهایی فاز اول پروژه پارک بزرگ تبریز
پ
پ

تبریز ما: در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز، طراحی نهایی فاز یک پارک بزرگ تبریز با حضور شهردار تبریز و اعضای کمیته تحلیل و بررسی شد.

به گزارش تبریز ما، در این جلسه تخصصی در خصوص مدیریت تملک، لکه گیری، کاربری ها، ساخت و سازهای مجاور، کاربری بخش ها، نحوه ی دسترسی، توزیع فضاهای خدماتی در داخل سایت، تحلیل دسترسی سواره، پارکینگ، مسیر پیاده رو  و استفاده از به روزترین دانش پارک های ارگانیک دنیا بحث شد.

سیاست گذاری های در راستای حفظ فضای سبز، عریض کردن راههای اطراف با کمترین تاثیر وارده به فضای پروژه، بررسی پروژه در دیگر کلانشهرها از دیگر مواردی بود که در جلسه مطرح شد.

مهندس شهین باهر، شهردار تبریز در ادامه این جلسه با تاکید بر ارگانیک بودن احداث این پارک گفت: در تکمیل و توسعه این پارک فاز بندی ها انجام گیرد و در فاز اول انتظار می رود تسهیل در ورود و خروج، مسیرگشایی درون پارک، تاسیسات، نیمکت گذاری های اصولی و .. با حفظ اصول علمی و عاقلانه انجام گیرد تا بیشتر شهروندان در اسرع وقت بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار تبریز افزود: موارد اصولی در پارک از جمله پیاده رو سازی، آلاچیق ، احداث نیمکت، پارکینگ مناسب در فاز اول برای استفاده شهروندان  انجام گیرد تا به مرور و در فازهای بعدی یا با جذب سرمایه گذاری و یا توسط خود مجموعه تکمیل آن ادامه یابد.

گفتنی است؛ طرح پارک بزرگ تبریز به وسعت 706 هزار متر مربع و 14 هزار  متر پیرامون انجام می گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.