حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برای اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز صبور باشید

شناسه : 59096 19 ژوئن 2021 - 15:52 189 بازدید

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری تبریز آمده است؛ شهروندان و نامزدهای محترم با حفظ صبوری منتظر اعلام رسمی باشند. به گزارش تبریز ما؛ براساس اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری تبریز؛ به اطلاع مردم شریف تبریز می‌رساند به جهت شمارش و بارگذاری آمار صندوق‌های أخذ رأی دستی در سامانه جامع انتخابات، اعلام نتایج رسمی و قطعی انتخابات […]

برای اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز صبور باشید
پ
پ

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری تبریز آمده است؛ شهروندان و نامزدهای محترم با حفظ صبوری منتظر اعلام رسمی باشند.
به گزارش تبریز ما؛ براساس اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری تبریز؛ به اطلاع مردم شریف تبریز می‌رساند به جهت شمارش و بارگذاری آمار صندوق‌های أخذ رأی دستی در سامانه جامع انتخابات، اعلام نتایج رسمی و قطعی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز زمان‌بر خواهد بود. لذا شهروندان و نامزدهای محترم با حفظ صبوری منتظر اعلام رسمی باشند. ضمنا مراتب به وزارت کشور نیز اعلام شده است که به محض اتمام شمارش آرای صندوق‌های دستی و مشخص شدن نتیجه در سامانه جامع، نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.
مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی نیز در گفت و گو با مهر گفت: روز جمعه شاهد طولانی‌ترین انتخابات بودیم که این انتخابات ۱۹ ساعت به طول انجامید و در استان آذربایجان شرقی تا ساعت ۲ بامداد امروز شنبه ادامه داشت. شمارش آرا بعداز پایان رأی گیری آغاز شد و همچنان ادامه دارد. مردم به اخبار غیررسمی و نتایج منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند چراکه مرجع اصلی اعلام اخبار فرمانداری و ستاد انتخابات استان است.
وی با اشاره به اینکه هنوز بخش زیادی از صندوق‌های رأی شورای شهر تبریز شمارش نشده، گفت: با اینکه این انتخابات تمام الکترونیکی بود ولی اختلال پیش آمده در سیستم‌های طی صبح روز جمعه باعث شد تا روند شمارش آرا زمان گیر شود. همچنین در شعبات اخذ رأی ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شود و سپس نوبت به آرای شورا می‌رسد.
گفتنی است که در این انتخابات که برای ۱۳ کرسی رقابت انجام گرفت، به ترتیب افراد ذیل حائز اکثریت آرا شدند. نتایج رسمی بلافاصله بعد از اعلام رسمی گفته می‌شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129605

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.