حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز تمرینات تراکتور پشت درهای بسته (عکس)

شناسه : 60775 15 آگوست 2021 - 19:51 909 بازدید

شاگردان فراز کمالوند تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با النصر شروع کردند. به گزارش تبریز ما؛ پس از تعویق چند روزه نسبت به اعلام قبلی، تمرینات تیم تراکتور برای رویارویی با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ عصر امروز آغاز شد. شاگردان فراز کمالوند برخلاف وعده ای که […]

آغاز تمرینات تراکتور پشت درهای بسته (عکس)
پ
پ

شاگردان فراز کمالوند تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با النصر شروع کردند.
به گزارش تبریز ما؛ پس از تعویق چند روزه نسبت به اعلام قبلی، تمرینات تیم تراکتور برای رویارویی با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ عصر امروز آغاز شد.
شاگردان فراز کمالوند برخلاف وعده ای که او در نشست خبری اخیرش مبنی بر صدور مجوز حضور خبرنگاران داده بود، تمرین خود را از ساعت ۱۸ امروز پشت درهای بسته زمین تمرین اختصاصی تراکتور واقع در مجموعه ورزشی بنیان دیزل برگزار کردند.

رسانه رسمی باشگاه تراکتور هیچ اشاره ای به نفرات حاضر در این تمرین نکرده و به انتشار چند عکس از بازیکنانی که حضورشان در تمرین پیش بینی می شد، بسنده کرده است. در میان این تصاویر، جای خالی دروازه بان ها به شدت به چشم می خورد.
گفتنی است که تیم تراکتور ماه آینده باید به مصاف النصر عربستان برود؛ هواداران تیم تبریزی روز گذشته در اعتراض به بلاتکلیفی مالی باشگاه در آستانه این بازی بسیار حساس، مقابل ورزشگاه بنیان دیزل تجمع کرده بودند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.