حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم توجه به معیشت پرسنل شهرداری به‌جای ریخت و پاش منابع

شناسه : 61636 06 اکتبر 2021 - 2:55 1112 بازدید

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تکریم پرسنل زحمتکش این مجموعه گفت: لازم است منابع مالی به‌جای ریخت و پاش‌های اضافی، برای ارتقای معیشت همکاران سرازیر شود. به گزارش تبریز ما، عباس رنجبر در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: به‌طور حتم اثرات مثبت تکریم پرسنل و توجه به […]

پ
پ

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تکریم پرسنل زحمتکش این مجموعه گفت: لازم است منابع مالی به‌جای ریخت و پاش‌های اضافی، برای ارتقای معیشت همکاران سرازیر شود.
به گزارش تبریز ما، عباس رنجبر در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: به‌طور حتم اثرات مثبت تکریم پرسنل و توجه به ارتقای معیشت آنان و اثرات آن نمایان خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل زحمتکش سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تاکید کرد: باید بین کارکنان شاغل در وادی رحمت و دیگران تفاوت باشد وگرنه خودخواهی در رسیدگی به حق و حقوق پرسنل منجر به بی‌عدالتی می‌شود.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه مجموعه همکاران سازمان آرامستان‌ها به‌ویژه در ایام کرونا سختی‌های بسیاری متحمل می‌شوند، گفت: وقتی می‌شنویم که برخی کم‌لطفی‌ها در حق پرسنل این مجموعه می‌شود، متاسف می‌شویم.
رنجبر در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم مکان‌یابی برای آرامستان‌های جدید در تبریز اظهار کرد: باید مکان‌یابی برای آرامستان‌های جدید به‌گونه‌ای باشد که چشم‌انداز دهه‌های آینده نیز مدنظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مکان‌یابی پروژه‌های جدید باید بر اساس آمایش سرزمینی و همکاری واحدهای مختلف صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.
در این دیدار، فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز نیز طی گزارشی گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون تعداد پنج هزار و ۵۰۰ متوفی کرونایی در وادی رحمت تدفین شده و یک‌هزار و ۹۰۰ نفر اموات کرونایی پس از تغسیل به شهرستان‌های استان منتقل شده‌اند.
وی با اشاره به زحمات پرسنل وادی رحمت و تحمل فشار مضاعف در بحران کرونا گفت: در حالی‌که اغلب ایام سال کارمندان سایر ارگان‌ها به‌صورت دورکاری یا یک‌سوم ظرفیت سر کار حاضر می‌شدند، پرسنل این مجموعه همه‌روزه از ۷ صبح تا ۷ عصر مشغول فعالیت بودند.
جلالی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به افزایش اعتبارات عمرانی و نیز خرید املاک جدید یادآور شد: از حضور شهردار محترم تقاضا داریم برای مقابله با بروز مشکل در پروسه تدفین اموات وادی رحمت، دستور لازم جهت تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید املاک و توسعه بلوک‌های جدید صادر کند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132610

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.