حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوی پیمان واقع در جلالیه

شناسه : 13141 30 آوریل 2018 - 6:55 565 بازدید

تبریز ما: عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوچه پیمان واقع در کوی لقمان حکیم جلالیه به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 تبریز ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات […]

آغاز عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوی پیمان واقع در جلالیه
پ
پ


تبریز ما: عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوچه پیمان واقع در کوی لقمان حکیم جلالیه به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 تبریز ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی کوچه پیمان واقع در کوی لقمان حکیم جلالیه ، عملیات جدول گذاری ، ساماندهی و اصلاح آبروها در این محل توسط شهرداری منطقه 7 شروع شده است .

وی تصریح کرد: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله اهالی این کوچه به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محل شده بود، عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در این کوچه اجرا شد .

مهندس فرخی اظهار داشت : امیدواریم با اتمام این عملیات ، شاهد افزایش عمر آسفالت معابر، رفع اختلالات تردد، جمع آوری و هدایت مناسب آب های سطحی، بهبود کیفی ظاهری معابر در این طرح حاصل شود .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.