حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال شهروندان تبریزی از بازار روز خودرو مایان

شناسه : 13701 01 جولای 2018 - 3:46 1015 بازدید

تبریز ما: بازار خودرو تبریز واقع در شهرک مایان که بصورت روزانه فعال است، مورد استقبال و حضور گسترده خریداران و فروشندگان خودرو قرار گرفته است. روز بازار خودرو تبریز واقع در شهرک مایان که بصورت روزانه فعالیت می نماید، در آخرین روز هفته با استقبال و حضور پرشور خریداران و فروشندگان خودرو مواجه شد.   […]

استقبال شهروندان تبریزی از بازار روز خودرو مایان
پ
پ

تبریز ما: بازار خودرو تبریز واقع در شهرک مایان که بصورت روزانه فعال است، مورد استقبال و حضور گسترده خریداران و فروشندگان خودرو قرار گرفته است.

روز بازار خودرو تبریز واقع در شهرک مایان که بصورت روزانه فعالیت می نماید، در آخرین روز هفته با استقبال و حضور پرشور خریداران و فروشندگان خودرو مواجه شد.  

 روز بازار خودرو تبریز تحت نظارت و ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اداره می شود که در طول  ایام هفته از ساعت 8:00 لغایت 16:00 آماده ارائه خدمات به همشهریان و مراجعین محترم می باشد  و به جهت رفاه حال همشهریان عزیز  بخش تنظیم قولنامه، کارشناس تشخیص اصالت خودرو ، کارشناس رنگ خودرو و واحد کارشناس فنی خودرو  در این روز بازار  انجام می پذیرد  و همچنین پارکینگ رایگان و بوفه نیز در این بازار دایر می باشد . 

هفته بازار خودرو سبزه میدان به دلیل مشکلات ترافیکی و نارضایتی اهالی و با دستور شهردار کلانشهر تبریز به محل فعلی خود در شهرک مایان  جنب بازار مبل انتقال یافته که  توانسته است مشکلات ترافیکی داخل شهر روزهای  جمعه محدوده خیابانهای منتهی به سبزه میدان بود را حل نموده و با رضایت حداکثری شهروندان و مراجعه کنندگان مواجه شده است . 

ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان هم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این روز بازار گفت : تمام تلاشمان را در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و متنوع جهت رضایت حداکثری شهروندان و مراجعه کنندگان عزیز خواهیم کرد . 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.