حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال شهروندان تبریزی از نمایشگاه “جام جنایی غزه”

شناسه : 13407 08 ژوئن 2018 - 7:25 413 بازدید

تبریز ما: راهپیمایان تبریزی از ابتکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در برپایی نمایشگاه دیواری “جام جنایی غزه” استقبال کردند. به گزارش تبریز ما، مردم روزه دار و انقلابی تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور در میدان ساعت و مقابل عمارت بلدیه تبریز از نمایشگاه “جام جنایی غزه” دیدن […]

استقبال شهروندان تبریزی از نمایشگاه “جام جنایی غزه”
پ
پ

تبریز ما: راهپیمایان تبریزی از ابتکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در برپایی نمایشگاه دیواری “جام جنایی غزه” استقبال کردند.

به گزارش تبریز ما، مردم روزه دار و انقلابی تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور در میدان ساعت و مقابل عمارت بلدیه تبریز از نمایشگاه “جام جنایی غزه” دیدن کردند.

این نمایشگاه تجسمی که به از ابتکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برپا شده است، با تصاویر گرافیکی و تصویرسازی جنایات و ستم رژیم غاصب صهیونیستی را بر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و اشغال بیت المقدس نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دیواری “جام جنایی غزه” جدیدترین اقدام ابتکاری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز محسوب می شود که در میدان ساعت برپا شده است.

این اقدام ابتکاری با توجه به درپیش بودن جام جهانی و نیز روز جهانی قدس، با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی و اطلاع رسانی آنچه در غزه می گذرد صورت گرفته است.

این نمایشگاه دیواری مجموعه ای از طرح های گرافیکی و تصاویر معناداری است که با بهره گیری از رویداد مهم جام جهانی فوتبال، قصد دارد اتفاقات تلخ و غیرانسانی سرزمین فلسطین اشغالی را به نمایش گذارد.

با توجه به حوادث اخیر پیش آمده در سرزمین های اشغالی به ویژه پس از انتقال سفارت امریکا از تل آویو به بیت المقدس و جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، وظیفه ی انسانی و انقلابی ایجاب می کند از هر امکانی برای فریاد صدای مظلومیت قدس شریف بهره جست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.