حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازی رودررو جایگزین تفاضل گل در فوتبال ایران شد

شناسه : 61686 29 اکتبر 2021 - 10:59 1510 بازدید

هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد از این پس بازی رودررو در لیگ های مختلف اهمیت بیشتری از تفاضل گل داشته باشد. به گزارش تبریز ما؛ جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد و در این جلسه اعضا تصمیمات مهمی را اتخاذ کردند. یکی از مسائل مهم در جلسه امروز اصلاح آیین نامه مسابقات […]

بازی رودررو جایگزین تفاضل گل در فوتبال ایران شد
پ
پ

هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد از این پس بازی رودررو در لیگ های مختلف اهمیت بیشتری از تفاضل گل داشته باشد.

به گزارش تبریز ما؛ جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد و در این جلسه اعضا تصمیمات مهمی را اتخاذ کردند. یکی از مسائل مهم در جلسه امروز اصلاح آیین نامه مسابقات لیگ در همه رده‌ها بود.
در آیین نامه موجود برخی بندها با بندهای مورد تایید فیفا مغایرت داشت که امروز هیات رییسه اقدام به اصلاح آن کرد. یکی از مسائل مربوط به اهمیت تفاضل گل بعد از امتیاز تیم‌ها در لیگ های مختلف بود.
هیات رییسه امروز در این خصوص تصمیم گیری کرد و مقرر شد از این پس بازی رودررو اهمیت بیشتری از تفاضل گل داشته باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «بنا شد در تمام لیگ‌ها و رده‌های سنی بازی رودررو جایگزین تفاضل گل شود. این موضوع مصوب شد و در همه رده‌های سنی هم اعمال خواهد شد.»

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/133325

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.