حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیرجهان، به خاطر عملکرد ضعیف فدراسیون دوومیدانی، المپیک را از دست داد

شناسه : 60771 15 آگوست 2021 - 19:46 410 بازدید

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛ کد خبر : ۲۴۰۲۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ – ۱۶:۰۵ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد ضعیف فدراسیون دو ومیدانی در روزهای پیش از المپیک باعث شد سجاد پیرجهان به عنوان آماده‌ترین ورزشکار ایران در رشته دو ومیدانی، این مسابقات را از دست دهد. به گزارش آژانس خبری […]

پیرجهان، به خاطر عملکرد ضعیف فدراسیون دوومیدانی، المپیک را
از دست داد
پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

  • کد خبر : ۲۴۰۲۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ – ۱۶:۰۵
پیرجهان، به خاطر عملکرد ضعیف فدراسیون دوومیدانی، المپیک را از دست داد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد ضعیف فدراسیون دو ومیدانی در روزهای پیش از المپیک باعث شد سجاد پیرجهان به عنوان آماده‌ترین ورزشکار ایران در رشته دو ومیدانی، این مسابقات را از دست دهد.

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در نشست خبری هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، با تاکید بر اینکه ورزش بدون رسانه معنایی ندارد، اظهار داشت: اگر المپیک توکیو بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شد صرفا در حد یک رویداد باقی می‌ماند و آن جذابیت لازم را نداشت.
وی با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی در توانمندسازی هیات‌های ورزشی نداریم، افزود: برخی از هیات‌های ورزشی هماهنگی‌های مناسبی دارند و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در رده‌های سنی پایه رشته‌های مختلف انجام داده‌اند که بدون شک در آینده شاهد شکوفایی این ورزشکاران و درخشش آن‌ها در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.
وی با اشاره به عملکرد ضعیف فدراسیون دو ومیدانی در روزهای پیش از المپیک خاطرنشان کرد: در مسابقات و رویدادهای بین‌المللی محدودیت‌های سختگیرانه‌ای اعمال می‌شود و ورزشکاران باید آن را رعایت کنند اما در کشور ما متاسفانه هیچ تدبیری برای ایجاد چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد و همین مسئله باعث شد؛ سجاد پیرجهان که آماده‌ترین ورزشکار ایران در رشته دو ومیدانی بود، این مسابقات را از دست دهد چرا که بدلیل استقرار این ورزشکار در هتلی که عموم مردم رفت وآمد داشتند به کرونا مبتلا شد.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات دو و میدانی درست یک هفته مانده به شروع مسابقات المپیک از دیگر اشتباهات این فدراسیون بود که تجمع ورزشکاران متعدد از شهرهای مختلف و بیماری ورزشکاران را در پی داشت.
بهتاج در تشریح آخرین وضعیت تیم تراکتور و مشکلات متعدد این باشگاه گفت: وضعیت تراکتور به هیچ عنوان خوب نیست و مدیریت باشگاه به صورت مثبت پیش نمی‌رود به طوری که با وجود مالک و هیئت مدیره، سرمربی تیم در خصوص بدهی ۵۰ میلیارد تومانی و پنجره‌های نقل و انتقال صحبت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تا بحال هیچکس در تامین مخارج باشگاه تراکتور به زنوزی کمک نکرده است، تصریح کرد: این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان برای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نفراتی را انتخاب می‌کنند که نقش عابر بانک را دارند و برای این تیم‌ها درآمدزایی می‌کنند.
وی افزود: به شما قول می‌دهم تنش‌های باشگاه تراکتور کاهش خواهد یافت و فصل خوبی را پیش‌رو خواهند داشت.
بهتاج همچنین در خصوص بازگشایی برخی استخر‌ها گفت: باشگاه‌ها و استخرها حتی در دورانی که بطور کامل فعالیت دارند، زیان‌ده هستند، چه برسد به اینکه به صورت محدود فعالیت کنند. با این حال اطلاعی در خصوص فعالیت پنهانی استخر ها نداریم و در صورت اطلاع حتما برخورد خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در خاتمه سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار تبریز ما مبنی بر اینکه چرا باشگاه سونگون علیرغم وعده‌های قبلی هیچ گامی در جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در ورزقان نمی‌کند، گفت: قرار بود کلنگ مجموعه ورزشی مس سونگون سال گذشته در ورزقان به زمین زده شود که این امر علیرغم تامین اعتبار و مشخص شدن پیمانکار، تا به امروز اتفاق نیافتاده است.
بهتاج با بیان اینکه بودجه تخصیصی به باشگاه مس سونگون بسیار کم و محدود است، خاطرنشان ساخت: با توجه به توانمندی‌های منطقه و توان مالی موجود در باشگاه سونگون، پیشنهاد باشگاه‌داری در ۷ رشته را به هیات مدیره باشگاه داده‌ایم که امیدواریم عملیاتی شود.

 

 

 

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24028

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.