حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید شهردار تبریز از مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال

شناسه : 60344 29 جولای 2021 - 15:52 796 بازدید

شهردار تبریز در آخرین بازدید خود از مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال پیش از افتتاح آن، در جریان آخرین وضعیت این پارک درون‌شهری قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در آخرین بازدید خود از مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال تبریز، روند احداث فاز نخست این مجموعه را مثبت ارزیابی کرده و بر تکمیل […]

بازدید شهردار تبریز از مجموعه تاریخی و فرهنگی
باغشمال
پ
پ

شهردار تبریز در آخرین بازدید خود از مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال پیش از افتتاح آن، در جریان آخرین وضعیت این پارک درون‌شهری قرار گرفت.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در آخرین بازدید خود از مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال تبریز، روند احداث فاز نخست این مجموعه را مثبت ارزیابی کرده و بر تکمیل آن در فاز دوم تأکید کرد.
پروژه مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال تبریز، یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری است که در زمین‌های پادگان سابق لشگر ۲۱ حمزه احداث شده است.
فاز نخست این مجموعه شامل فضای سبز، کف‌سازی و مبلمان پارک مراحل پایانی احداث را طی کرده و هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مساحت کل مجموعه تاریخی – فرهنگی باغشمال ۱۰ هکتار است که فاز اول آن در مساحتی معادل ۴۶ هزار مترمربع هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
با توجه به بزرگی مساحت پارک باغشمال و لزوم استفاده هر چه سریع‌تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز، مطابق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد در ۲ فاز احداث و افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که بر این اساس ۴۶ هزار مترمربع آن در فاز اول و ۵۳ هزار مترمربع آن در فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
جدول‌کشی و کف‌سازی با کف‌پوش‌های رنگی در اشکال متفاوت، نمای ساختمان‌های مستقر در پارک، نصب درب و پنجره، فنس‌کشی و حصار کشی فاز ۲ پارک باغشمال، آزادسازی و بازگشایی دیوارهای پارک از سمت خیابان ارتش و خیابان آزادی و همچنین تأمین روشنایی از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.
برای تملک و اجرای این پارک، سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و شهرداری منطقه ۳ تبریز ماموریت اجرای آن را به عهده داشته است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130649

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.