حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای 10هزار مترمکعب خاکبرداری در پروژه پارک ستارخان

شناسه : 9186 02 دسامبر 2017 - 6:33 450 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه چهار با بیان اینکه 10هزار مترمکعب خاکبرداری پروژه پارک ستارخان در کمتر از بیست روز اجرا شده است، گفت: با تکمیل این پروژه گام دیگری در توسعه سرانه فضای سبز غرب تبریز برداشته می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبرامجدی با […]

اجرای 10هزار مترمکعب خاکبرداری در پروژه پارک ستارخان
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه چهار با بیان اینکه 10هزار مترمکعب خاکبرداری پروژه پارک ستارخان در کمتر از بیست روز اجرا شده است، گفت: با تکمیل این پروژه گام دیگری در توسعه سرانه فضای سبز غرب تبریز برداشته می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبرامجدی با بیان این خبر افزود: عملیات خاکبرداری پروژه پارک ستارخان با حجمی بالغ بر 10 هزار مترمکعب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات منطقه در کمتر از بیست روز اجرا شد.

وی گفت: این پروژه یکی از پروژه های توسعه فضای سبز شهری غرب تبریز به شمار می رود که در زمینی به وسعت حدود 5 هزار متر مربع احداث می شود.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: این منطقه در نظر دارد با اجرای این پروژه و دو پارک دیگر در خیابان حجتی و روبروی سبزه میدان گام دیگری در توسعه فضای نشاط منطقه بردارد.

اکبر امجدی به اهداف این پروژه اشاره کرد و گفت: گسترش فضای سبز شهری، معرفی چهره ای زیبا و با نشاط از شهر و ارتقاء سرانه فضای تفریحی از اهداف این پروژه است.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.