حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گسترش فولاد استقلال را متوقف کرد

شناسه : 12786 12 آوریل 2018 - 3:29 220 بازدید

تبریز ما: دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این بازی عصر چهارشنبه از ساعت ١٧ و با حضور بیش از ٢ هزار تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد. در دقیقه 11 نیمه اول این […]

گسترش فولاد استقلال را متوقف کرد
پ
پ


تبریز ما: دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

این بازی عصر چهارشنبه از ساعت ١٧ و با حضور بیش از ٢ هزار تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
در دقیقه 11 نیمه اول این دیدار شاگردان شفر با ارسال توپ از جناح راست توانستند توسط علی قربانی گلزنی کنند و با وجود تلاش بازیکنان گسترش فولاد این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت .
در دقیقه 9 نیمه دوم این دیدار، شاگردان کریمی با انجام یک بازی سرعتی و زیبا توانستند توسط رضا خالقی گل تساوی این بازی را بدست آورند و در ادامه هر دو تیم چندین موقعیت گل به دست آوردند که به ثمر ننشست و این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
در این بازی محمد جواد محمدی و داریوش شجاعیان از تیم استقلال و آندو و عزیز معبودی از تیم گسترش کارت زرد گرفتند.
همچنین در طول بازی پیمان بابایی دقیقه ٦٠ با سید احمد موسوی و سید محسن حسینی دقیقه ٨٠ با سامان نریمان جهان و خرم الحسینی دقیقه ٨٩ با آندرانیک تیموریان از تیم گسترش و بابا تیام دقیقه ٦٢ با جابر انصاری و فرشید اسماعیلی دقیقه ٦٣ با نایدونوف و امید نورافکن دقیقه ٨١ با سرور جباروف از تیم استقلال تعویض شدند.
تیم داوری این دیدار را موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و حسن یوسفی و مهدی عالیقدر به ترتیب کمک اول و دوم و سعاد وفا پیشه داور چهارم و محمود رفیعی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی امروز مقابل استقلال ٣٦ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند و تیم استقلال با ٤٨ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به ذوب آهن با تفاضل گل بیشتر بطور موقت به رده دوم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس صعود کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.