حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار جدید باید در شأن شهر تبریز باشد

شناسه : 60137 21 جولای 2021 - 23:51 534 بازدید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار جدید توسط منتخبان شورای شهر تبریز گفت: باید شهردار جدید تبریز در شأن شهر شهدای محراب باشد. به گزارش تبریز ما، نماز عید سعید قربان صبح امروز چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز و به امامت حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه […]

شهردار جدید باید در شأن شهر تبریز باشد
پ
پ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار جدید توسط منتخبان شورای شهر تبریز گفت: باید شهردار جدید تبریز در شأن شهر شهدای محراب باشد.
به گزارش تبریز ما، نماز عید سعید قربان صبح امروز چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز و به امامت حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: برخی مسائل در خصوص انتخاب شهردار تبریز بیان می‌شود، بنده اعلام می‌کنم که همان طوری که در انتخابات شورا از هیچ فرد و جناحی حمایت نکردم در انتخاب شهردار جدید نیز دخالتی ندارم.
وی با تاکید بر اینکه هر هرگونه گمانه‌زنی در مورد دخالت بنده در انتخاب شهردار کذب محض است، ادامه داد: منتخبان شورای شهر تبریز شاهد هستند که نه کسی را سفارش کرده‌ام و نه سفارش خواهم کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه تصمیم شورا احترام قائل است، افزود: بعد از انتخاب قطعی شهردار از شهردار منتخب حمایت می‌کنیم. باید اعضای منتخب شورای شهر تبریز نیز در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشند تا شهردار در شأن شهر تبریز و شهر شهیدان محراب باشد.
آل‌هاشم با بیان اینکه عید سعید قربان عید بزرگ مسلمانان است، ادامه داد: همچنین عید غدیر را در پیش داریم که باید با عظمت زنده نگه داریم. برنامه‌های این اعیاد بزرگ نیز باید به صورت باشکوه برگزار شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن این عید زنده نگه داشتن اسلام است، گفت: این عید علاوه بر مسئله جانشینی پیامبر (ص)، توجه دادن مردم به مسئله امامت است. شیعه در عید غدیر علاوه بر حفظ عقاید درخشان خود اجازه نخواهد داد تا اعتقاد به غدیر موجب تفرقه بین مسلمانان شود.
وی به تنش در لبنان اشاره کرد و افزود: لبنان هم‌اکنون با حادترین رکود در تاریخ خود روبه رو است و لیر این کشور در کمتر از ۲ سال بیش از ۹۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه لبنان با بحران اقتصادی و سو مدیریت روبه رو است، ادامه داد: فساد در این کشور باعث بروز چالش‌های عمیقی شده است و بیش از نیمی از مردم در فقر به سر می‌برند.
آل هاشم با تاکید بر اینکه تنها کالایی که به معنای واقعی توانایی صادرات را از لبنان دارند نیروی انسانی است، گفت: اروپایی‌ها چشم طمع به این کشور دوخته‌اند و این کشور کوچک محل رقابت فرانسه و آمریکا، عربستان و امارات است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در لبنان مقاومت اسلامی با پرچمداری حزب‌الله خواب را از دشمنان ربوده است، افزود: دشمن برابر لبنان با همان راهبرد همیشگی خود در برابر ایرانیان پیش می‌رود و بدون شک آنها برابر حزب‌الله شکست می‌خورند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130511

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.