حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌سازی پنج مرکز واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز

شناسه : 60994 24 آگوست 2021 - 3:51 765 بازدید

سرپرست شهرداری تبریز از آماده‌سازی و تجهیز پنج مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این اقدام ظرفیت بزرگی برای واکسیناسیون سریع‌تر شهروندان به شمار می‌رود. به گزارش تبریز ما، مظفر سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تعطیلات اخیر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سه مرکز شامل فرهنگسرای ارم، […]

آماده‌سازی پنج مرکز واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز
پ
پ

سرپرست شهرداری تبریز از آماده‌سازی و تجهیز پنج مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این اقدام ظرفیت بزرگی برای واکسیناسیون سریع‌تر شهروندان به شمار می‌رود.
به گزارش تبریز ما، مظفر سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تعطیلات اخیر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سه مرکز شامل فرهنگسرای ارم، بوستان قرآن و فرهنگسرای الغدیر دایر شده و واکسیناسیون در آنها صورت می‌گیرد.
او ادامه داد: همچنین دو مرکز دیگر نیز شامل سالن المهدی اندیشه و شمیم پایداری از امروز (دوشنبه) آماده فعالیت بوده و در سایت مرکز بهداشت قابل مشاهده خواهد بود.
سلیمانی از این پنج مرکز به عنوان مراکز تجمیع و کامل نام برده و تصریح کرد: تمامی امکانات اعم از تجهیزات سرمایشی برای نگهداری واکسن‌ها، غرفه‌بندی و … مطابق درخواست اداره بهداشت تبریز آماده‌سازی شده و ظرفیت بزرگی برای افزایش واکسیناسیون شهروندان تبریزی فراهم شده است.
او با قدردانی از پرسنل اداره کل سلامت و اهتمام ویژه شهرداری‌های مناطق تبریز در تحقق این موضوع گفت: ایجاد این فضا نشان داد که شهرداری تبریز به عنوان یک سازمان فرا سازمانی عمل کرده و سازمان روزهای سخت بوده و خواهد بود که نشانگر ظرفیتی بزرگ در این مجموعه است.
سلیمانی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم شهرداری تبریز به عنوان یکی از شرکای تامین سلامت شهروندان کنار مردم و همراه سلامتی آنها باشد چراکه ساخت شهر بدون شهروندانی سالم میسر نیست.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131535

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.