حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صفحه اینستاگرامی رئیس قوه قضائیه از دسترس خارج شد

شناسه : 60376 30 جولای 2021 - 11:52 812 بازدید

در حالی که روز گذشته صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضائیه رسماً آغاز به فعالیت نموده بود، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است. به گزارش تبریز ما، مرکز رسانه قوه قضائیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “در حالی که روز گذشته و به مناسبت ایام […]

صفحه اینستاگرامی رئیس قوه قضائیه از دسترس خارج شد
پ
پ

در حالی که روز گذشته صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضائیه رسماً آغاز به فعالیت نموده بود، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
به گزارش تبریز ما، مرکز رسانه قوه قضائیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “در حالی که روز گذشته و به مناسبت ایام مبارک عید سعید غدیر صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه رسماً آغاز به فعالیت نموده بود تا امکانی برای ارتباط مستقیم با مردم شریف و فعالین فضای مجازی باشد، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
در ساعات اولیه آغاز به کار اینستاگرام @ejeii_org این صفحه با استقبال بسیار گسترده کاربران روبرو شده بود.
مرکز رسانه در پایان اطلاعیه خود در این زمینه تاکید کرده پیگیری‌ها جهت اطلاع از دلایل از دسترس خارج شدن این صفحه و بازگرداندن آن آغاز شده و حتماً تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجدداً برقرار گردد همچنین صفحات دیگر ایشان در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به زودی جهت ارتباط دو سویه با مردم آغاز به کار خواهد کرد.”

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130739

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.