حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همکاری انجمن علمی دانشجویان جهانگردی و سازمان توسعه گردشگری گامی موثر در شناسایی نیروهای متخصص گردشگری

شناسه : 8671 16 نوامبر 2017 - 12:59 451 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مراسم تقدیر از راهنمایان افتخاری گردشگری ایام نوروز و تابستان 1396 در سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری در این مراسم، رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به تجربه موفق همکاری انجمن علمی، دانشجویان مدیریت […]

همکاری انجمن علمی دانشجویان جهانگردی و سازمان توسعه گردشگری گامی موثر در شناسایی نیروهای متخصص گردشگری
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مراسم تقدیر از راهنمایان افتخاری گردشگری ایام نوروز و تابستان 1396 در سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری در این مراسم، رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به تجربه موفق همکاری انجمن علمی، دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با این سازمان گفت: این همکاری توانست نیروهای متخصص و فعال را جهت توسعه گردشگری کلانشهر تبریز شناسایی کرده و آمادگی راهنمایان برای مواجه با رویداد 2018 را به ارمغان بیاورد.

خلیلی افزود: دانشجویان می‌توانند همپای علم آموزی با کسب تجربه های موفق و با ارائه ایده های خلاقانه و درآمدساز آینده شغلی خود را نیز تضمین کنند.

در ادامه این نشست راهنمایان افتخاری نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه توسعه گردشگری و بهبود فرایند خدمات گردشگری بیان کردند.

در این مراسم از دانشجویان انجمن علمی مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز که بعنوان راهنمایان افتخاری گردشگری در نوروز و تابستان 1396 در اتوبوسهای تبریزگردی سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز فعالیت داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدایای ویژه تقدیر شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.