حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام آغاز احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان

شناسه : 56859 27 آوریل 2021 - 19:51 128 بازدید

عملیات اجرایی احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری فردا آغاز می‌شود. به گزارش تبریز ما، این واحدهای مسکونی در راستای اجرای طرح ملی جابجایی کلید به کلید برای نخستین بار در کشور از تبریز کلید می‌خورد و در راستای آن ۲۰۰۰ خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و محلات […]

اعلام آغاز احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان
پ
پ

عملیات اجرایی احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری فردا آغاز می‌شود.
به گزارش تبریز ما، این واحدهای مسکونی در راستای اجرای طرح ملی جابجایی کلید به کلید برای نخستین بار در کشور از تبریز کلید می‌خورد و در راستای آن ۲۰۰۰ خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و محلات پرخطر به شهرک جوانان منتقل می‌شوند.
ایرج شهین‌باهر با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی برای جابجایی حاشیه‌نشینان تبریز گفت: مقرر شده است که ۱۰ هکتار از سهم شهرداری تبریز در شهرک جوانان برای احداث دو هزار واحد مسکونی جهت جابجایی حاشیه‌نشینان در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این اقدام موثرترین و عظیم‌ترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی در کشور است، افزود: احداث دو هزار واحد، فاز اول طرح کلید به کلید (جابجایی حاشیه‌نشینان تبریز) است و بی‌شک در فازهای بعدی، واحدهای بیشتری احداث خواهیم کرد.
شهردار تبریز با بیان اینکه این تبریز، پایلوت طرح جابجایی حاشیه‌نشینان در کشور است، یادآور شد: با توجه به اینکه این واحدها به شکل صنعتی و سبک‌سازی احداث می‌شود، امیدواریم در مدت زمانی کوتاه شاهد بهره‌برداری این واحدهای مسکونی باشیم.
او اعلام کرد: تامین مالی احداث این دو هزار واحد از سوی شهرداری تبریز به شکل غیرنقدی خواهد بود.
یادآور می‌شود تبریز یکی از شهرهای روی گسل کشور است که از این منظر خطرپذیری بالایی دارد؛ به طوری که اکنون در تبریز دو هزار هکتار بافت حاشیه‌نشین داریم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127378

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.