حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کتابفروشی‌های آذربایجان شرقی در بهارانه کتاب ثبت‌نام کنند

شناسه : 58289 26 می 2021 - 15:45 150 بازدید

وی با بیان اینکه کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند، خاطرنشان کرد: مدیران کتابفروشی ها کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند. به گزارش ایرنا، خانه کتاب و ادبیات ایران […]

کتابفروشی‌های آذربایجان شرقی در بهارانه کتاب ثبت‌نام
کنند
پ
پ

وی با بیان اینکه کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند، خاطرنشان کرد: مدیران کتابفروشی ها کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

به گزارش ایرنا، خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می کند.

در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشد به خریداران بفروشند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، در طرح زمستانه کتاب در آذربایجان شرقی در اسفند ماه پارسال ۱۷ هزار و ۹۵۸ جلد کتاب به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال فروخته شد.

شانزدهمین دوره این طرح همزمان با سراسر کشور از ۹ تا ۱۶ اسفند پارسال در آذربایجان شرقی برگزار شد که ۳۹ کتابفروشی در تبریز و ۱۹ کتابفروشی از ۱۰ شهرستان دیگر استان در  آن مشارکت کردند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.