حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احتمال وقوع سیل و بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 57096 01 می 2021 - 15:51 336 بازدید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق و به تبع آن سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق مختلف استان هشدار داد. به گزارش تبریز ما، محمدباقر هنربر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی شدید از امروز و ادامه آن تا بعد […]

احتمال وقوع سیل و بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
پ
پ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق و به تبع آن سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق مختلف استان هشدار داد.
به گزارش تبریز ما، محمدباقر هنربر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی شدید از امروز و ادامه آن تا بعد از ظهر دوشنبه هفته آینده از مردم عزیز درخواست می‌شود ضمن اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها هوشیار باشند.
وی، ممانعت از اسکان، اتراق و توقف در بستر، حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و خودداری از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی را از دیگر ضرورت‌های مواجهه با سامانه بارشی جدید در آذربایجان‌شرقی دانست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین از کشاورزان و باغداران و نیز دامداران آذربایجان‌شرقی درخواست کرد برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار ناشی از رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ، توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی را جدید بگیرند.
هنربر در ادامه، هر گونه همکاری مردم با نیروهای امدادی، راهداری‌ها، پلیس راهور و پلیس راه را در شرایط جوی نامساعد ضروری دانست.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127607

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.