حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشکل کمبود آب مناطق شمالی تبریز برطرف می‌شود

شناسه : 61490 04 سپتامبر 2021 - 23:51 1607 بازدید

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه اصلاح خط انتقال آب نهند به تبریز ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل کمبود آب مناطق شمالی تبریز برطرف می‌شود. به گزارش تبریز ما، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در بازدید از وضعیت پروژه اصلاح خط انتقال آب از سد نهند به تبریز، اظهار […]

مشکل کمبود آب مناطق شمالی تبریز برطرف می‌شود
پ
پ

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه اصلاح خط انتقال آب نهند به تبریز ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل کمبود آب مناطق شمالی تبریز برطرف می‌شود.
به گزارش تبریز ما، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در بازدید از وضعیت پروژه اصلاح خط انتقال آب از سد نهند به تبریز، اظهار داشت: این خط لوله حدود هفت کیلومتری محل مخزن سد شهید مدنی قرار گرفته است که با آبگیری سد باید خط لوله اصلاح و ترمیم می‌شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ادامه داد: تقریباً ۹۸ درصد پروژه تاکنون اجرایی شده است و با توجه به فعالیت شبانه‌روزی اکیپ پروژه، طبق قول مساعد متولیان امر، ۲ درصد باقی پروژه تا نیمه دوم شهریورماه تکمیل می‌شود.
وی بیان کرد: با وصل شدن این خط لوله در هر ثانیه ۳۰۰ لیتر به روند آبرسانی تبریز افزوده شده و مشکل کمبود آبی مناطق شمالی تبریز از جمله محلات ملازینال، عباسی، ولی‌امر با این اقدام مرتفع خواهد شد.
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با اشاره به مسئله تنش آبی در استان آذربایجان‌شرقی، عنوان کرد: با پیگیری مجلس و الزام کردن دولت به تخصیص ۴۵ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی، اقدامات خوبی در راستای رفع مشکل کم آبی تبریز و استان در حال انجام است.
وی یاد آوری کرد: با توجه به موضوع تنش آبی کلان‌شهر تبریز در سال‌های اخیر و احتمال تشدید آن در آینده، اجرای این پروژه می‌تواند نقش بسزایی در حل مشکل آب تبریز داشته باشد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131872

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.