حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ورزش بعد از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر

شناسه : 11754 14 فوریه 2018 - 7:58 337 بازدید

تبریز ما: علیرضا رحیمی بعد از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر طی پیامی ضمن تشکر از زحمتکشان این موفقیت، تبریک گفت. به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است: بی شک هر موفقیتی محصول کار تیمی ،احساس مسئولیت و تلاش صادقانه برای دستیابی به اهداف والا و متعالی است. موفقیت های […]

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ورزش بعد از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر
پ
پ


تبریز ما: علیرضا رحیمی بعد از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر طی پیامی ضمن تشکر از زحمتکشان این موفقیت، تبریک گفت.

به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است:

بی شک هر موفقیتی محصول کار تیمی ،احساس مسئولیت و تلاش صادقانه برای دستیابی به اهداف والا و متعالی است.

موفقیت های ورزشی شهرداری تبریز در عرصه قهرمانی و همگانی محصول همکاری ،حمایت و همراهی تمامی عوامل و مدیران شهری و شهرداری و منتخبان مردم در شورای شهر است و بی شک تداوم این موفقیت ها بدون حمایت های مردم و مسئولین امکان پذیر نیست.

حلاوت و شیرینی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز به واسطه ایجاد حس غرور و شادی در مردم و مسئولین شهرمان برای ما دوچندان می شود و خداوند را شاکریم که این فرصت را در اختیارمان قرار داده است تا به عنوان فرزندی کوچک از این دیار ، بار دیگر نام تبریز را در عرصه ای نو بر بلند ترین قله موفقیت و افتخار ایران حک نماییم.

حمایت و پشتیبانی مردم آذربایجان و پیام های دلگرم کننده مسئولین ارشد استان از جمله امام جمعه محبوب و مردمی ، استاندار عزیز ، فرمانده محترم سپاه عاشورا و شهردار توانمند و متخصص شهرمان و سایر مدیران استانی و شهری نشان داد که اتحاد و همدلی مثال زدنی در تبریز برای سربلندی شهر و استانمان شکل گرفته و این نوید بخش روزهای خوش برای شهر و استانمان می باشد .

در پایان ، به عنوان عضوی کوچک از جامعه ورزش آذربایجان و شهرداری تبریز از مردم ،مسئولین و همه دست اندکاران این موفقیت بزرگ تشکر نموده و تداوم توفقیات بیشتر همه عزیزان را از خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

 

دکتر علیرضا رحیمی

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.