حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پی قهرمانی سروقامتان شهرداری تبریز

شناسه : 11735 14 فوریه 2018 - 3:18 239 بازدید

تبریز ما: دکترشکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پیامی، قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال ایران را به مردم شریف و قهرمان تبریز و استان آذربایجان شرقی تبریک گفت. به گزارش تبریز ما، متن کامل پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حلاوت و شیرینی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری […]

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پی قهرمانی سروقامتان شهرداری تبریز
پ
پ


تبریز ما: دکترشکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پیامی، قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال ایران را به مردم شریف و قهرمان تبریز و استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

به گزارش تبریز ما، متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلاوت و شیرینی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال کشور، گوارای وجود مردم شریف و قهرمان تبریز و استان سرافراز باد.

 

سروقامتان جوان بسکتبال شهرداری تبریز با قابلیت و توانمندی منحصر به فرد خود توانستند با لطف خداوند متعال، حمایت مسئولان و به ویژه مردم عزیز و ورزش دوست به این موفقیت ارزنده دست یابند. قهرمانی شایسته تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران این خطه دارد و بدون تردید تلاش‌های مجدانه تک تک بازیکنان، مربیان، و مسئولان باشگاه این مهم را میسر ساخته است.

 

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه ورزشی شهرداری به خصوص مربیان، بازیکنان، و مسئولان این تیم، این پیروزی را به مردم ورزش دوست استان و تبریز ، دست‌اندرکاران و بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت ها و توفیقات در سایر رشته های ورزشی تکرار شود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بیافزاید.

سرافرازی همگان را از خداوند متعال آرزومندم.

شکور اکبرنژاد ۹۶/۱۱/۲۴

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.