حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – عدم تبعیض در ارائه خدمات، سرلوحۀ فعالیتهای این منطقه می باشد.

شناسه : 10646 11 ژانویه 2018 - 6:34 287 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک سرلوحۀ فعالیتهای منطقه را عدم تبعیض در ارائه خدمات به شهروندان دانستند. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه که درفرهنگسرای شهید بهشتی جهت شرکت در مراسم چشم انداز تبریز2018 حضور یافته بودند ضمن بیان این مطلب که ، به عنوان یک […]

پورتال شهرداری منطقه یک – عدم تبعیض در ارائه خدمات، سرلوحۀ فعالیتهای این منطقه می باشد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک سرلوحۀ فعالیتهای منطقه را عدم تبعیض در ارائه خدمات به شهروندان دانستند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه که درفرهنگسرای شهید بهشتی جهت شرکت در مراسم چشم انداز تبریز2018 حضور یافته بودند ضمن بیان این مطلب که ، به عنوان یک شهروند نباید در مورد مسئله مهمی همچنین تبریز 2018 بی تفاوت بود و می بایست با تمام توان و تخصص در تحقق اهداف آن گام برداشت افزودند: هر شهروند یک نماینده بسیار اثر گذار بوده و می تواند نشانی از فرهنگ و تمدن و تاریخ این خطه را نمایان سازد و با رفتار و کردار خود و اخلاق شایسته ای که سابقه داریم ، بتواند مهمانان را مجذوب فرهنگ خود سازد.

شهردار منطقه یک اشاره نمود: حفظ حرمتها ، احترام به قانون ، احترام به همدیگر ، آموزش صحیح و دقیق فرهنگ آپارتمان نشینی به فرزندان ، آموزش فرهنگ ایرانی اسلامی ، آراستگی ، نظافت و… از مسائل مهم و اساسی است که باید در نظر داشته و عمل به آنها گشودن دریچه ای به زیبائیها ، پاکیها، صداقت و موفقیت ها است که نقش مهمی در این چشم انداز ایفا خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات ارزندۀ منطقه یک در راستای این اهداف اشاره نموده و اعلام داشت: عدم تبعیض در ارائه خدمات فرهنگی ، عمرانی ، خدمات شهری ، فضای سبز و… از سوی این منطقه از مهمترین مسائل در حوزۀ اجرائی و سرلوحۀ فعالیتهای شهرداری منطقه یک بوده و بر همین اساس پروژه های مهم و برنامه های تاثیرگذاری در سطح حوزه انجام و به ثبت رسیده است.

شایان ذکراست با توجه به اینکه چندین مدرسه درکنار شهروندان جهت ارائه برنامه های فرهنگی و هنری در این مراسم حضور داشتند ، مهندس مولاخواه همفکری و مشارکت شهرداری منطقه یک با مدارس سطح حوزه را یکی از اساسی ترین فعالیتهای این حوزه دانسته و ضمن تقدیر از مربیان مدارس و همچنین معاون فرهنگی منطقه ، بر تداوم این اقدامات تاکید ورزیدند.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.