حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نمایشگاه سفره های هفت سین و عیدانه در پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 12276 13 مارس 2018 - 8:01 599 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، راستی مدیر فرهنگی منطقه ۱ از برگزاری نمایشگاه عیدانه در پارک شمس تبریزی خبرداد. بر اساس این گزارش راستی با بیان این مطلب که در حوزه امور فرهنگی اقدامات وسیع جهت استقبال از بهار انجام پذیرفته اشاره نمود: برگزاری چند نمایشگاه مختلف از جمله نمایشگاه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نمایشگاه سفره های هفت سین و عیدانه در پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، راستی مدیر فرهنگی منطقه ۱ از برگزاری نمایشگاه عیدانه در پارک شمس تبریزی خبرداد.

بر اساس این گزارش راستی با بیان این مطلب که در حوزه امور فرهنگی اقدامات وسیع جهت استقبال از بهار انجام پذیرفته اشاره نمود: برگزاری چند نمایشگاه مختلف از جمله نمایشگاه غذای سالم و سنتی ،نمایشگاه محصولات فرهنگی، نمایشگاه عیدانه، نمایشگاه سفره های هفت سین از جمله اقدامات این حوزه است.

مدیر فرهنگی منطقه گفت :در این نمایشگاه با رویکرد صنایع دستی ، هنرهای سنتی ، ترغیب و تشویق هنرمندان بومی و پاسداشت ارزشهای هویتی و ملی برگزار و سعی نموده ایم تا بستر مناسبی برای ارائه محصولات وطنی ایجاد نموده و باعث اشتغالزایی به حمایت از سرپرستان خانواده ها و بانوان خانه دار گردیم.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.