حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه‌های زیرساختی عینالی، زمینه‌ساز جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

شناسه : 7391 12 اکتبر 2017 - 19:43 224 بازدید

[ad_1] تبریز ما: قائم‌مقام وزیر کشور گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی و برنامه‌های متنوع گردشگری، زمینه‌ساز جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مجموعه خواهد بود. به گزارش تبریز ما، سیدحسین هاشمی در بازدید از تفرجگاه عینالی و پارک طبیعت با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات موثری از قبیل احداث دریاچه ۵۴ هزار مترمکعبی، نیرورسانی به ارتفاعات […]

پروژه‌های زیرساختی عینالی، زمینه‌ساز جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: قائم‌مقام وزیر کشور گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی و برنامه‌های متنوع گردشگری، زمینه‌ساز جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مجموعه خواهد بود.

به گزارش تبریز ما، سیدحسین هاشمی در بازدید از تفرجگاه عینالی و پارک طبیعت با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات موثری از قبیل احداث دریاچه ۵۴ هزار مترمکعبی، نیرورسانی به ارتفاعات تفرجگاه، سنگفرش مسیر اصلی، احداث پارک پیوند و سایر اقداماتی انجام گرفته،  نقش بسزایی در جذب گردشگران و سرمایه گذاران و توسعه این تفرجگاه خواهد داشت.
وی با قابل تحسین  خواندن کارهای انجام گرفته در عینالی و قدردانی از تلاشگران سازمان عون ابن علی شهرداری تبریز گفت: در کنار اجرای پروژه های خدماتی، رفاهی و تفریحی، با توسعه 200 هکتار جنگلکاری در کوهستان و در نظر گرفتن شرایط سخت منطقه، کاری بی‌نظیر انجام گرفته که نشان از تلاش مجدانه کارکنان سازمان عون ابن علی شهرداری تبریز دارد.

در این بازدید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.