حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش قالیباف به واژگونی اتوبوس‌ها و صف‌های طولانی واکسن کرونا

شناسه : 59308 27 ژوئن 2021 - 11:46 347 بازدید

به گزارش آزانس خبری تبریز ما، محمد باقر قالیباف در جلسه صبح امروز(یکشنبه) در نطق پیش از دستور مجددا درگذشت تلخ سرباز معلم‌ها و خبرنگاران ایسنا و ایرنا را در سوانح جاده‌ای به ملت ایران و بازماندگان مرحومین تسلیت گفت. وی تأکید کرد: دستگاه‌های ‌مسئول باید با تدوین و اجرای آیین نامه‌های حمل و نقل، […]

واکنش قالیباف به واژگونی اتوبوس‌ها و صف‌های طولانی واکسن
کرونا
پ
پ

به گزارش آزانس خبری تبریز ما، محمد باقر قالیباف در جلسه صبح امروز(یکشنبه) در نطق پیش از دستور مجددا درگذشت تلخ سرباز معلم‌ها و خبرنگاران ایسنا و ایرنا را در سوانح جاده‌ای به ملت ایران و بازماندگان مرحومین تسلیت گفت.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های ‌مسئول باید با تدوین و اجرای آیین نامه‌های حمل و نقل، حفظ امنیت جانی افراد را وظیفه خود بدانند و در برابر حوادث و سوانح پاسخگو باشند. کمیسیون‌های عمران و حقوقی مجلس علل این دو واقعه را بررسی و گزارش دقیق و شفاف آن را به مردم ارائه خواهند کرد.

قالیباف همچنین ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در انفجار حزب جمهوری اسلامی، سالروز ترور مقام معظم رهبری و هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی به معنی واقعی کلمه سید شهدای انقلاب اسلامی بود چرا که تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی در وجود ایشان نمایان بود. مردم باوری و خداباوری راستین شهید بهشتی از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته سیاست مداری مردم‌دار ساخته بود. شهید بهشتی به تعبیر رهبری سنگ آسیاب ارزشمندی بود که با گردش خود ده‌ها اقدام اثربخش را پیش می‌برد و با انرژی خود دلهای جوانان را به مسیر انقلاب اسلامی امیدوار می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهشتی چشم و چراغ مردم ایران بود، گفت: وظیفه کارگزاران کشور در تمامی دستگاه‌ها پیروی از آن شهید بزرگوار است. نشان دادن کارآمدی دین در حکومت، باور به حق مردم در تعیین سرنوشتشان، به کارگیری نیروهای مردم برای حل مشکلات و هراس نداشتن از قدم گذاشتن در راه روشن انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف خدمت‌گزاران مردم در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف است.

قالیباف شهید بهشتی را نماد «یک سیاست‌مدار دین مدار» دانست و اظهار کرد: هنوز بعد از چهل سال آنطور که باید قدر ایشان دانسته نشده است. راز مظلومیت شهید بهشتی در ناشناخته بودن اوست. بهشتی، همچنان مظلوم است. اگر می خواهیم مظلومیت ایشان را برطرف کنیم باید اولا ویژگی‌های این مرد بزرگ را بشناسیم و ثانیاً او را الگوی سیاست‌ورزی مؤمنانه قرار دهیم.

رئیس مجلس گفت: قدرشناسی از شهدای هفت تیر زمانی جنبه عینی پیدا می‌کند، که این الگوها را پیش چشم بگذاریم و به آنها پایبند باشیم وگرنه خون آنها را که سرمایه سربلندی ماست، هدر داده‌ایم. امیدوارم ما نیز با الگوگیری از شهدای حادثه تلخ هفت تیر خادمان دلسوز و کارآمد این مردم باشیم.

قالیباف همچنین از رهبر معظم انقلاب بابت تزریق واکسن ایرانی برکت و «اعتماد به جوانان دانشمند» تشکر کرد و اظهار داشت: سیره رهبر انقلاب در حمایت عملی از تولید داخلی بی‌گمان موجب افزایش روحیه خودباوری و صدچندان شدن انگیزه دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی و برای رساندن ایران به قله‌های پیشرفت علمی در جهان خواهد شد. همان طور که رهبری تأکید کردند انتظار می‌رود اسناد علمی، نتایج مراحل مختلف مطالعات بالینی واکسن ایرانی را به طور شفاف، دقیق و بر اساس استاندارد جهانی منتشر کند تا دنیا بیش از پیش به توان علمی جوانان ایران زمین پی ببرد.

وی در پایان گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی در برخی مراکز برای تزریق نوبت دوم واکسن صف‌های طولانی تشکیل شده که مسئولین اجرایی باید هر چه سریع‌تر نسبت به سامان‌دهی این وضعیت اقدام کنند و علاوه بر این تسریع در روند واکسیناسیون و جلوگیری از وقوع موج‌های بعدی همه‌گیری انتظار به حق مردم از مسئولین اجرایی است که امیدوارم با نظارت کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس تحقق عملی پیدا کند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=21899

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.