حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش تراکتور به اعتصاب؛ پرسپولیس 60 درصد پول داده!

شناسه : 12877 17 آوریل 2018 - 3:24 342 بازدید

تبریز ما: قائم مقام باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره اعتصاب بازیکنان و عدم حضور آنها در تمرین روز گذشته ارائه کرد. با وجود اینکه مسئولان تراکتورسازی صبح روز گذشته مبلغ 10 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند و دریافتی آنها را به بالای 50 درصد رساندند اما نفرات از انجام تمرین عصر دیروز سر […]

واکنش تراکتور به اعتصاب؛ پرسپولیس 60 درصد پول داده!
پ
پ


تبریز ما: قائم مقام باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره اعتصاب بازیکنان و عدم حضور آنها در تمرین روز گذشته ارائه کرد.

با وجود اینکه مسئولان تراکتورسازی صبح روز گذشته مبلغ 10 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند و دریافتی آنها را به بالای 50 درصد رساندند اما نفرات از انجام تمرین عصر دیروز سر باز زدند.

بازیکنان تراکتورسازی در فاصله دو روز مانده به دیدار با الغرافه به دلیل تاخیر در پرداخت ها و پایین بودن میزان دریافتی شان دست به اعتصاب زدند و حالا مدیران باشگاه به این موضوع واکنش نشان دادند.

کاظم شهریاری، قائم مقام باشگاه تراکتورسازی در این باره عنوان کرد: «همه تیم ها در ایران مشکلات مالی دارند و ما نیز از این قاعده استثنا نیستیم. شما ببینید پرسپولیس با وجود قهرمانی در لیگ برتر 60 درصد پرداختی به بازیکنانش داشته و ما که در رده دهم قرار داریم، 55 درصد قراردادها را پرداخت کردیم. پس خیلی هم از نظر پرداختی نسبت به سایر باشگاه عقب نیستیم.»

وی افزود: «اعتصاب بازیکنان جهت تاخیر در پرداخت ها بوده و الان هم مشکلی نیست. مدیریت باشگاه در تلاش است تا پرداختی ها به موقع انجام شود و بازیکنان تمام و کمال به پول شان برسند.»

با این شرایط بازیکنان تراکتورسازی امروز تمرین خود را قبل از دیدار با الغرافه انجام می دهند و خود را آماده آخرین دیدار لیگ قهرمانان آسیا می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.